elin Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 NB! Konkurransen er avsluttet og vinnerne er trukket og kontaktet! Takk for alle svar. Heisann. Siden det snart er påske har jeg lyst til å lage en konkurranse hvor du kan vinne et spill. Jeg har fire forskjellige spill som jeg deler ut til fire heldige vinnere. Spillene heter jentekveld, idiotkunnskap, voksenpoeng og brunost, langrenn og lusekofte. Hvert spill har en verdi av 259 kroner. Les mer om spillene her: http://kjoleskapspoesi.com/index.html Det eneste du må gjøre er å svare på dette enkle spørsmålet: Hvilken kjendismamma ville du gjerne ha møtt? For at dette skal komme frem før påske trekker jeg en vinner onsdag 28. mars. Lykke til! PS: Husk å svare med nick slik at jeg enkelt kan finne deg!
___ Skrevet 22. mars 2012 #11 Skrevet 22. mars 2012 Hvilken kjendis, ikke hvem kjendis! Dronning Margrete
Gjest Ingen skal få! Skrevet 22. mars 2012 #14 Skrevet 22. mars 2012 Jessica Alba. Hun virker så jordnær og hyggelig :-)
2 hjertegull :) Skrevet 22. mars 2012 #17 Skrevet 22. mars 2012 Er det lov å si moren til Christoffer? Hvis ikke, svarer jeg Jennifer Lopez..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå