Gå til innhold

Har du tatt utskrapning p.g.a. spontanabort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille spire i magen døde sannsynligvis allerede i uke 5-6. Jeg fikk greie på det ved en tidlig ultralyd i min uke 9 som bare viste en tom fostersekk(blighted ovum).

Jeg tok utskrapning for bare noen få dager siden. Allerede har jeg nesten sluttet å blø? Det er bare litt som kommer ut. Er det normalt å slutte å blø så fort? Jeg trodde at dette kom til å være som en mensblødning? Er litt redd det er et dårlig tegn å slutte å blø tidlig. For blodet renser vel ut litt rester kanskje??

Håper jeg greier å bli gravid igjen ganske fort. Kommer til å prøve igjen etter første mens.

Har heldigvis fått bearbeidet litt opplevelsen, men FY så trist jeg har vært fordi jeg mistet lille spire.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg hadde utskrapning i går, og blør nesten ikke i dag. På sykehuset sa de at det er like vanlig som at man blør endel, men at jeg skulle følge anbefalingene om å unngå samleie, tamponger, basseng og badekar i to uker, uavhengig av blødningen.

Det er jo mange som blir fort gravide etter en abort, så vi får krysse fingrene for oss begge to :-)

Skrevet

Hei, jeg hadde utskrapning i går, og blør nesten ikke i dag. På sykehuset sa de at det er like vanlig som at man blør endel, men at jeg skulle følge anbefalingene om å unngå samleie, tamponger, basseng og badekar i to uker, uavhengig av blødningen.

Det er jo mange som blir fort gravide etter en abort, så vi får krysse fingrene for oss begge to :-)

HI her.

Takk for svar :) Ja vi får håpe at om en del måneder går vi rundt som noen skikkelige boller begge to. Gleder meg slik at å kunne bli mamma en gang til. Det å være mamma er det aller største(og mest slitsomme) som jeg har opplevd noen gang.

Lykke til!!

Skrevet

Godt at du også er positiv :-) dette var min første graviditet, og den var ikke planlagt, men duverden så fort det gikk å venne seg til tanken og å begynne å glede seg :-)

tidligere har jeg ikke vært overbevist om at jeg vil ha barn, men nå er det ingen tvil :-)

Det var veldig trist i går, på og snufset bak forhenget mitt på oppvåkningen, trist over at jeg nå definitivt ikke var gravid lenger :( Men etter at jeg kom hjem har jeg hatt det bra, er ved godt mot og samboeren er også klar for å prøve igjen så snart kroppen er klar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...