Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Min lille spire i magen døde sannsynligvis allerede i uke 5-6. Jeg fikk greie på det ved en tidlig ultralyd i min uke 9 som bare viste en tom fostersekk(blighted ovum). Jeg tok utskrapning for bare noen få dager siden. Allerede har jeg nesten sluttet å blø? Det er bare litt som kommer ut. Er det normalt å slutte å blø så fort? Jeg trodde at dette kom til å være som en mensblødning? Er litt redd det er et dårlig tegn å slutte å blø tidlig. For blodet renser vel ut litt rester kanskje?? Håper jeg greier å bli gravid igjen ganske fort. Kommer til å prøve igjen etter første mens. Har heldigvis fått bearbeidet litt opplevelsen, men FY så trist jeg har vært fordi jeg mistet lille spire.
SpirenMin Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Hei, jeg hadde utskrapning i går, og blør nesten ikke i dag. På sykehuset sa de at det er like vanlig som at man blør endel, men at jeg skulle følge anbefalingene om å unngå samleie, tamponger, basseng og badekar i to uker, uavhengig av blødningen. Det er jo mange som blir fort gravide etter en abort, så vi får krysse fingrene for oss begge to :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Hei, jeg hadde utskrapning i går, og blør nesten ikke i dag. På sykehuset sa de at det er like vanlig som at man blør endel, men at jeg skulle følge anbefalingene om å unngå samleie, tamponger, basseng og badekar i to uker, uavhengig av blødningen. Det er jo mange som blir fort gravide etter en abort, så vi får krysse fingrene for oss begge to :-) HI her. Takk for svar Ja vi får håpe at om en del måneder går vi rundt som noen skikkelige boller begge to. Gleder meg slik at å kunne bli mamma en gang til. Det å være mamma er det aller største(og mest slitsomme) som jeg har opplevd noen gang. Lykke til!!
SpirenMin Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Godt at du også er positiv :-) dette var min første graviditet, og den var ikke planlagt, men duverden så fort det gikk å venne seg til tanken og å begynne å glede seg :-) tidligere har jeg ikke vært overbevist om at jeg vil ha barn, men nå er det ingen tvil :-) Det var veldig trist i går, på og snufset bak forhenget mitt på oppvåkningen, trist over at jeg nå definitivt ikke var gravid lenger Men etter at jeg kom hjem har jeg hatt det bra, er ved godt mot og samboeren er også klar for å prøve igjen så snart kroppen er klar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå