Gå til innhold

Kan dette være svangerskapskløe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i en ukes tid nå klødd litt under den ene foten. Det kommer og går, og er ikke så veldig plagsomt. Kan dette være svangerskapskløe? Jeg er gravid i uke 29.

Jeg lurte på om det kunne være fotsopp også, men synes det er rart at det kun er midt under foten, og på samme plass hele tiden.

Andre forslag? Bør jeg gå til legen med det? 3 uker til neste kontroll.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ikke peiling siden jeg ikke har opplevd det selv, men har hørt at svangerskapskløe gir kløe under føtter og inni henda..

Det kommer jo også i forskjellige grader, så vet ikke helt hvor mye det må klø :P

Fant denne her nå nettopp:

http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/5641061.html

Den er fra 2006, men hvis det stemmer, er det jo skremmende!

Skrevet

Jeg hadde det i forrige svangerskap og begynner å få det igjen nå. Kløen er meget intens, og siden du skriver at det ikke er så veldig plagsomt tviler jeg på at det er den skumle varianten. Det skader jo uansett ikke å få tatt blodprøver da. Jeg klødde (og klør) forøvrig alle andre steder enn i hendene og under føttene, men det var like fullt alvorlig svangerskapskløe.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg ville tatt en liten prøve. Jeg hadde det blødde som en gal på magen og i hendene, skulle bli igangsatt, men lille skjønte at det var på tide å betrygge meg og kom på et blunk.

Min kløe var Veldig intens, men lurt å sjekke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...