Gå til innhold

Noen som har elektrisk grill??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gassgrill, men har flyttet og må ned i garasjen, hente den ut, grille, sette den inn osv. Tungvint, men ikke umulig når det er noe spesielt. Men den daglige grillinga av pølser og kyllingfilet - er det mulig å bruke en el-grill til det? Har veranda og ønsker meg en weber tror jeg... Andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fullt mulig, men det smaker enda mindre grill enn det gjør med gassgrill, så da hadde jeg heller stekt maten inne i panna.

Skrevet

Det er jo egentlig ikke noe poeng å ha el-grill. Det er jo bare en dyr stekepanne.... Gassgrill alene gir jo nesten ikke noe "grillsmak" på maten, el.grill er jo poengløst.

hurra for kullgrill ;)

Skrevet

Det er jo egentlig ikke noe poeng å ha el-grill. Det er jo bare en dyr stekepanne.... Gassgrill alene gir jo nesten ikke noe "grillsmak" på maten, el.grill er jo poengløst.

hurra for kullgrill ;)

 

Helt enig. Det er bare kullgrill som gir den ekte grill-smaken.

 

Her må vi enten ha gass eller el grill. For bor i leilighet og får ikke grille med kullgrill. Så jeg dropper det rett og slett for det er ingen vits. å grille på gass eller el. er nesten som å grille maten i ovnen. Bortkasta penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...