Patetica fåkksi Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Først: Su Gluteo, du er en dronning som fortjener proppfulle gladlister for all tid fremover, men i meg kan du se lyn ut av øynene og røyk ut av nesa så her kommer en hatliste så alle kan vite hvor jævelig alt er: 1 ) Alt det kroppslige svikter. Slik har det vært i noen uker, men legg nå for sikkerhets skyld til søvnproblemer, feberfornemmelser og ingen stemme. Og jeg som aldri klarer å holde kjeft..!! Det betyr at banneordene brenner meg opp fra innsiden og de spydige kommentarene etser opp munnen min fordi faenskapen ikke kommer ut. 2 ) Viktig periode om dagen, og nettopp derfor er punkt én så inn i helvetes fordømt malplassert akkurat nå, jeg Må!! ha en kropp som virker, jeg Må!! ha en hjerne som kan ta imot informasjon, bearbeide den og komme frem til noe som passer meg og jeg Må!! ha snakketøyet i orden for helvete!!! *starter et villdyrbrøl som etterhvert går over i den såreste hulkegråt* 3 ) Karma ser ikke ut til å funke enda, satan hva faen skjedde? Jeg hadde bestilt en dose karma til noen jævler men det skjer ikke? Er det streik i karmatoget? Har karmaledelsen dratt på lederkurs? Håper det!! For da kan de komme tilbake sterkere enn noen sinne og levere en dose karma som ingen noen sinne har sett makan til. 4 ) Menn. De kan faen meg brenne hele jævla gjengen med unntak av de i min familie. Eller, noen av dem og (ref. Facebooktråden for en tid tilbake) men ikke de snille. Føkk verden, Fåkksi out.
To tette og ei badehette Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Spiste en is, og verden ble rosa igjen. Kan ha vært en karma is!?!. Kanskje endring i leveringsrutinene?
Gjest Ziva Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 La hatet frese ut!!! La sinnet flyte og få faanskapen ut av kroppen. Så senker du skuldrene og puster ut. Alt ordner seg for både snille og mindre snille piker (påstår ikke at du er mindre snill). Karma er en morsom ting. Den biter deg i ræva okkesom. What goes around, comes around. Så ta det med ro karman kommer bare ikke i dag. Men hvem vet kanskje de får en helt for jævlig helg. Bikkja spyr i senga, kjerringa er utro, bilen streiker, grillen tar fyr, taket ramler ned og forsikringen har gått ut. Ta det helt med ro, de får som de fortjener. Tro meg har en helt fantastisk historie om det!! God bedring, og alt blir bra.
Gjest sug lut Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Allier deg med en sametingsrepresentant som kjenner noen som kan ganne. Det påstås å virke. Og ellers - hat med god samvittighet, vær sint - det er bedre enn å være lei seg.
Patetica fåkksi Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2012 Ziva, jeg vil gjerne høre karmahistorien din. Og før jeg ønsker at alt det du skrev skjer med jævelen i helga, lurer jeg på: hvor mange karma-minuspoeng får jeg for å ønske det?
Gjest Ziva Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Historien skal du få høre bare jeg får knastet på et vanlig tastatur og ikke nettbrett. Historien er lang. Får vel ikke minuspoeng, men kanskje en dag eller to med motgang.
lilja70 Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Har du noe du kan ke-nuse? Min erfaring er at hjelper hvis du ikke har stemme til å brøle eller hvis du har naboer som hører deg når du når lydmuren. (Jada, jada). Hvis ikke får du se den scenen i Steel Magnolias på repeat. Hvis ikke DET hjelper, foreslår jeg at du sørger for SKIKKELIG GOD bilforsikring og setter deg ned med Stekte Grønne Tomater på Whistle Stop Café. Trenger du flere forslag?
Gjest cunning stunts Skrevet 22. mars 2012 #8 Skrevet 22. mars 2012 Apetit, hadde ikke "sug lut satan i toern" vært hekta opp i en konto jeg ikke lenger har tilgang på skulle jeg bytta nick bare for deg, som en subtil hilsen til faanskapene.
Gjest sug lut Skrevet 22. mars 2012 #9 Skrevet 22. mars 2012 ... så derfor må jeg holde meg til denne kontoen her og bare generelt hate på dine vegne.
Gjest sug lut Skrevet 23. mars 2012 #10 Skrevet 23. mars 2012 1 ) Kroppen er vond 2 ) Jobben er dum 4 ) Menn. De kan faen meg brenne hele jævla gjengen med unntak av de i min familie. Føkk verden, Lut out. (gidder ikke engang skrive mitt eget innlegg, Apetit, sorry)
Gjest amandine Skrevet 23. mars 2012 #13 Skrevet 23. mars 2012 Hva i alle dager har du vært ute for luten? Skal jeg sende deg litt solskinn og en flamingo(til)?
Gjest sug lut Skrevet 23. mars 2012 #14 Skrevet 23. mars 2012 Hva i alle dager har du vært ute for luten? Skal jeg sende deg litt solskinn og en flamingo(til)? Flere flamingoer betyr garantert mer lykke, jeg ELSKER de du sendte!æsj, bare våkna halv fem og fikk ikke sove igjen, satte meg til å jobbe og det er dritkjedelig og tidspressa, og sykt vondt i rygg og skuldre, og inderlig lei skolelei-tenårings-tull, og tenåring-på-hotell-tull, og tenåring-som-ikke-svarer-på-mobil-tull, og tenåring-som-ikke-kommer-seg-opp-av-senga-tull, og dårlig plass så det kan aldri bli ryddig og dårlig tid så det kan aldri bli rolig heller. Nå dopa generelt så klar for helg.
Gjest amandine Skrevet 23. mars 2012 #15 Skrevet 23. mars 2012 Jeg kan da iallefall i trøsten avsløre at god plass(eller bedre) ikke nødvendigvis borger for ryddig.. Iallefall. Det var den mosen jeg skulle ha fjernet, sender du ham over fjellet? Du kan iallefall true med det! Han skal få vafler og nattesøvn og hardt fysisk arbeid. Godt for sjelen.
Gjest cunning stunts Skrevet 13. september 2012 #16 Skrevet 13. september 2012 Apetit, hadde ikke "sug lut satan i toern" vært hekta opp i en konto jeg ikke lenger har tilgang på skulle jeg bytta nick bare for deg, som en subtil hilsen til faanskapene. Kjære Apetit, med en stor I for liten L gikk det bra, og det kjennes helt fortreffelig ut - måtte satan ta alle de ubrukelige folka i toern. Hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå