Maya med nr.3 Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Venter mitt 3.barn. Uke 28 nå. Har to normale svangerskap og fødsler bak meg så har ingen grunn til å frykte for GBS sånn sett men tenker så mye på det for tiden. Krever dere å bli testet? Hvordan tester man seg? Kan de se om det er tegn til dette i urinen på vanlige svangerskapskontroller? Er nå alt man kan bekymre seg for også når man er gravid. Slitsomt å ha slike tanker.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Hva er GBS? *Kremt* Litt flaut kanskje, men vet ikke jeg
Mummy to 3 little boys Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Jordmoren sa til meg at du kan betale for testen og det ses ikke på en vanlig urin test. Det er en vaginalt test de må gjøres til å finne ut hvis du har GBS. Beste tiden å gjøre testen er rundt uke 35, hun sa dette var fordi den GBS virus kan kom og gå i sjedden. De gjøre ikke testen på vanlige svangerskapskontroller så snakke tidlig med jordmor of leggen din før du rekker 35 uker. Lykke til.
Mummy to 3 little boys Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Hva er GBS? *Kremt* Litt flaut kanskje, men vet ikke jeg Gruppe B strepp bacteria som bor i sjedden og endtarmen. Ufarlig til oss voksenen, men kan bli extremt farlig for et barn som er født gjennom sjedden av en smittet kvinne. 25% kvinner har GBS at noen punktet i livet deres.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Hva er GBS? *Kremt* Litt flaut kanskje, men vet ikke jeg Gruppe B strepp bacteria som bor i sjedden og endtarmen. Ufarlig til oss voksenen, men kan bli extremt farlig for et barn som er født gjennom sjedden av en smittet kvinne. 25% kvinner har GBS at noen punktet i livet deres. Ok Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå