Gå til innhold

Angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med angst.

Jeg har angst for det meste.

Jeg er paranoid... Jeg kan få det for meg at noen ligger under senga mi, står inni boden, får opp vinduet om det står oppe om natta med barnesikring.

Jeg kan få det for meg at det står noen i hagen å ser inn om kvelden.

Jeg tror ofte at noen er "ute" etter meg og barna enda det ikke skulle vært noen spesiell grunn for det.

Der vi bodde før utviklet jeg ekstrem redsel for en nabo jeg aldri hadde snakket med. drømte om at han skulle drepe oss med øks osv...

Jeg sliter med søvn pga dette, jeg får det ofte for meg at det står noen utenfor soveroms vindu å skyter meg om jeg rører meg i senga.

Jeg er så sliten!!!

Jeg er livredd mørket, fremmede folk og kan ikke være ute med barna om kvelden.

Jeg er også redd for bilulykke.... ser for meg en episode i hodet flere ganger om dagen der jeg ser barna mine skadet og at de skriker og at bilen er vrak.

jeg er redd bhgulykker, så ille at jeg er kvalm da jeg går fra barna i bhg.

jeg er redd overnaturlige ting.... jeg kan ha hallisosjoner når jeg sitter i sofan om kvelden, eller at jeg synes jeg ser noen på soverommet.

Vet ikke hva jeg skal gjøre mer..... dette sliter meg helt ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til behandling med en gang!

Skrevet

Jeg og sliter med angst, men ikke samme type angst. Jeg vil råde deg til å snakke med fastlegen din om hvordan du har det, hun/han kan henvise deg til psykolog/psykriater der du får hjelp med problemene dine.

Lykke til! :)

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men jeg slet med ganske like ting som deg, og jeg ble utredet for psykose pga det. Var visst ikke psykotisk, men litt i grenseland. Gjør som de over sier, og oppsøk hjelp!

Skrevet

HI, du trenger ikke ha det slik! Som de over her sier, ta en tur til fastlegen din, og forklar det akkurat som du forklarer her. Det er hjelp å få!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...