Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg: Er dette tannpine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i flere uker nå vært plaget med hodepine som bestandig sitter i området bak det ene øret, har ikke tenkt noe mer over det men nå i det siste kjenner jeg at det begynner gradvis og "stråle" mer og mer ned mot den ene tannen min. Idag har det vært på sitt absolutt værste og det "dunker" smerte i den ene tannen spesielt når jeg går. Noen som har hatt tannpine som kjenner dette igjen? Eller er det kun hodepine som ståler nedover mot tannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være hodepine eller tannpine, men jeg tenkte også først på bihulebet.

Skrevet

Men er det normalt at man kjenner bihulebetennelse nedover mot tannen? Har ikke speiselt vondt i pannen eller melleom øynene når jeg lenger meg ned, kjenner bare litt press, akkurat som hodet er tungt og det blir dårlig sikulasjon.

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde tannpine, men det viste seg å være bihulebetennelse.

Skrevet

Ja, det er ganske vanlig at det presser ned mot tennene når man har bilhulebet. Det kan kjennes ut som om man har vondt i alt fra en tann til å ha vondt i alle tennene, og i kjeven.

Skal selvfølgelig ikke utelukke at det er tannpine du har, men siden det startet med hodepine så holder jeg en knapp på bihulebet.

Skrevet

Jeg hadde bihulebetennelse som ble til rotbetennelse. Endte opp med å måtte trekke tanna. Kom deg til tannlege eller til en lege

Skrevet

Hadde sånt i sv.skapet, trodde det var bihule betennelse så jeg fikk antibiotika og ble bra en liten stund, men så kom smerten tilbake og da måtte jeg ringe og bestille time til tannlegen. Oppdaget et stort hull på ene tanna så måtte rotfylle.

Ta blodprøve hos legen eller bestill time til tannlege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...