Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Har i flere uker nå vært plaget med hodepine som bestandig sitter i området bak det ene øret, har ikke tenkt noe mer over det men nå i det siste kjenner jeg at det begynner gradvis og "stråle" mer og mer ned mot den ene tannen min. Idag har det vært på sitt absolutt værste og det "dunker" smerte i den ene tannen spesielt når jeg går. Noen som har hatt tannpine som kjenner dette igjen? Eller er det kun hodepine som ståler nedover mot tannen?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Det kan være hodepine eller tannpine, men jeg tenkte også først på bihulebet.
ungmortil3 Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Men er det normalt at man kjenner bihulebetennelse nedover mot tannen? Har ikke speiselt vondt i pannen eller melleom øynene når jeg lenger meg ned, kjenner bare litt press, akkurat som hodet er tungt og det blir dårlig sikulasjon.
L-8 Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Jeg trodde jeg hadde tannpine, men det viste seg å være bihulebetennelse.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 Ja, det er ganske vanlig at det presser ned mot tennene når man har bilhulebet. Det kan kjennes ut som om man har vondt i alt fra en tann til å ha vondt i alle tennene, og i kjeven. Skal selvfølgelig ikke utelukke at det er tannpine du har, men siden det startet med hodepine så holder jeg en knapp på bihulebet. #3
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Jeg hadde bihulebetennelse som ble til rotbetennelse. Endte opp med å måtte trekke tanna. Kom deg til tannlege eller til en lege
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #8 Skrevet 22. mars 2012 Hadde sånt i sv.skapet, trodde det var bihule betennelse så jeg fikk antibiotika og ble bra en liten stund, men så kom smerten tilbake og da måtte jeg ringe og bestille time til tannlegen. Oppdaget et stort hull på ene tanna så måtte rotfylle. Ta blodprøve hos legen eller bestill time til tannlege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå