Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Går det fint an å ta med jenta vår på 4 mnd til grand canaria, eller burde vi vente til hun er eldre ?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Går det fint an å ta med jenta vår på 4 mnd til grand canaria, eller burde vi vente til hun er eldre ? null problem..Kos dere!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Så bra! Det burde jo ikke være store forskjellen på 4, 5 og 6 mnd eller ? Får to uker til samme prisen som en uke om vi reiser når hun er 4 mnd og ikke 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå