Gå til innhold

Sjalu ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke sjalu av meg til vanlig , men etter at jeg ble gravid har jeg blitt helt sykt sjalu. Innbiller meg at samboeren er ute med andre damer , når jeg faktisk vet at han er på jobb o.l.

Jeg blir veldig oppgitt over meg selv fordi jeg vet at jeg ikke har noen grunn til å ha mistanke om disse tingene.

Er det noen andre der ute som har det på samme måte ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å bli sånn veldig sjalu når jeg er gravid.

Lettere nå siden jeg visste jeg kom til å bli sånn igjen, så nå er det merkelig nok ikke spesielt problematisk - akkurat som om det gikk litt over da jeg skjønte at det faktisk var bare hormonene....

Er jo sjalu til vanlig også - men gjør ikke noe nummer utav det - prøver å tenke på annet og styre meg selv inn på en mer objektiv tankerekke når jeg kjenner jeg er litt på villspor.

Har jo ingenting å være sjalu for, har en flott mann som har giftet seg med meg og elsker meg - og ingen av oss har brutt tilliten til hverandre før - og egentlig så vet jeg jo at han er til å stole på! Bare tankene som spiller meg noen puss innimellom...

Skrevet

offja...hadde det sånn ei god stund under første svangerskap! Huff, det var fælt! Blir jo paranoid av mindre:P

Har heldigvis sluppe unna denne gongen;)

Skrevet

huff.. ja :P heilt merklig.. hadde en periode eg ikkje ville slippe han av synet:P han skulle drikke hos en kompis en kvel og eg ville helst hatt hengelås på boksebelte hans :P

han er ikkje typen til og bry seg om andre damer i de hele tatt og har ingen grunn til og mistenke noe som helst, han er verdens beste og veit godt at me skal holde ut til me blir gammle :) er nok hormoner som gjør det ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...