Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Er ikke sjalu av meg til vanlig , men etter at jeg ble gravid har jeg blitt helt sykt sjalu. Innbiller meg at samboeren er ute med andre damer , når jeg faktisk vet at han er på jobb o.l. Jeg blir veldig oppgitt over meg selv fordi jeg vet at jeg ikke har noen grunn til å ha mistanke om disse tingene. Er det noen andre der ute som har det på samme måte ?
MrsMilla Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Jeg pleier å bli sånn veldig sjalu når jeg er gravid. Lettere nå siden jeg visste jeg kom til å bli sånn igjen, så nå er det merkelig nok ikke spesielt problematisk - akkurat som om det gikk litt over da jeg skjønte at det faktisk var bare hormonene.... Er jo sjalu til vanlig også - men gjør ikke noe nummer utav det - prøver å tenke på annet og styre meg selv inn på en mer objektiv tankerekke når jeg kjenner jeg er litt på villspor. Har jo ingenting å være sjalu for, har en flott mann som har giftet seg med meg og elsker meg - og ingen av oss har brutt tilliten til hverandre før - og egentlig så vet jeg jo at han er til å stole på! Bare tankene som spiller meg noen puss innimellom...
Fru.Vestavind Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 offja...hadde det sånn ei god stund under første svangerskap! Huff, det var fælt! Blir jo paranoid av mindre:P Har heldigvis sluppe unna denne gongen;)
anonym91 Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 huff.. ja heilt merklig.. hadde en periode eg ikkje ville slippe han av synet:P han skulle drikke hos en kompis en kvel og eg ville helst hatt hengelås på boksebelte hans han er ikkje typen til og bry seg om andre damer i de hele tatt og har ingen grunn til og mistenke noe som helst, han er verdens beste og veit godt at me skal holde ut til me blir gammle er nok hormoner som gjør det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå