Gå til innhold

Sen ordinær ultralyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg skal i uke 19+3 :-) kunne fått 2 uker før, men neida tror du ikke gubben skal på jobb i USA.!!! skulle det være noe galt som oppdages har jeg ikke tenkt å være alene. men jeg er skikkelig utålmodig på å få vite kjønn denne gangen! Har to gutter og vil vite om jeg kan kvitte meg alt gutte styret på loftet eller ikke! har veldig opprydningstrang kjenner jeg...

Igår fikk jeg brev fra sykehuset om at min ordinære ultralyd måtte forskyves pågrunn av uplanlagte hendelser.

Så istedenfor å dra på ultralyd 4 april, må vi vente til 17 april.

Men det gjør ikke noe, har jo just vært og forsikret meg om at gutten i magen har det bra :)

!7 april er jeg forresten 20 uker + 1 dag.

Annonse

Hei! Fikk i dag innkalling til ordiner ultralyd- u.s. På st.Olavs. Fikk innkalling til den dagen jeg akkurat er nøyaktig 19 uker på vei, iflg. min utregnede termin og tidlig ultralyd. Lurer på om

Dette er helt normalt, eller om det er litt sent....?

jeg hadde ordninær ultralyd da jeg var 18+5.

dem sier faktisk det er best å ta den ordinære ultralyden rundt uke 20 da dem med sikkerhet kan fastsette terminen,. er nok derfor ikke alle får babyen sin på termindato, fordi dem gikk ikke akkurat i den uken som det blir fastsatt termin som er mest sikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...