Gå til innhold

Sen ordinær ultralyd?


Trondheimiseptember

Anbefalte innlegg

Hei! Fikk i dag innkalling til ordiner ultralyd- u.s. På st.Olavs. Fikk innkalling til den dagen jeg akkurat er nøyaktig 19 uker på vei, iflg. min utregnede termin og tidlig ultralyd. Lurer på om

Dette er helt normalt, eller om det er litt sent....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også fått akkurat den dagen jeg er 19+0. På brevet fra sykehuset står det at undersøkelsen skjer i uke 17 til 20, så ingen fare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 17-20 er helt vanlig:) jeg derimot har ikke ultralydtime før jeg er 20+3, det er vel heller i det seneste laget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal på ul er jeg 19+3. Synes også det er litt sent, men det er vel bare fordi jeg er så utolmodig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal i uke 19+3 :-) kunne fått 2 uker før, men neida tror du ikke gubben skal på jobb i USA.!!! skulle det være noe galt som oppdages har jeg ikke tenkt å være alene. men jeg er skikkelig utålmodig på å få vite kjønn denne gangen! Har to gutter og vil vite om jeg kan kvitte meg alt gutte styret på loftet eller ikke! har veldig opprydningstrang kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg brev fra sykehuset om at min ordinære ultralyd måtte forskyves pågrunn av uplanlagte hendelser.

Så istedenfor å dra på ultralyd 4 april, må vi vente til 17 april.

 

Men det gjør ikke noe, har jo just vært og forsikret meg om at gutten i magen har det bra :)

 

!7 april er jeg forresten 20 uker + 1 dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19+4 på st.Olavs! Var skuffa fordi det var så seint, men ser her at det virker som flere har i løpet av uke 19. Er så spent!!:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har ikke fått time enda..min kjære lege har glemt å sende inn henvendelsen til ordinær UL for 2 gang. Jeg er 16 (1), men av innleggene over ser jeg at jeg har god tid allikevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fikk i dag innkalling til ordiner ultralyd- u.s. På st.Olavs. Fikk innkalling til den dagen jeg akkurat er nøyaktig 19 uker på vei, iflg. min utregnede termin og tidlig ultralyd. Lurer på om

Dette er helt normalt, eller om det er litt sent....?

jeg hadde ordninær ultralyd da jeg var 18+5.

dem sier faktisk det er best å ta den ordinære ultralyden rundt uke 20 da dem med sikkerhet kan fastsette terminen,. er nok derfor ikke alle får babyen sin på termindato, fordi dem gikk ikke akkurat i den uken som det blir fastsatt termin som er mest sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se at det er normalt med ultralyden i uke 19-20. Jeg synes tiden går så fort. Så tenker det går greit å vente litt... 4 uker til nå:) gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ordinær UL før uke 19+3 ... :(

så om akkurat 1 mnd skal jeg på ordinær UL, føler det er så lenge til! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...