Gå til innhold

Beretninger om begynnelser...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars, stakkars foreldre! Noen som vet om det går bra med lille gutten? Tror ikke jeg orker å se videre hvis ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja gud, stakkars foreldre. Må være helt forferdelig. Gikk bra med gutten de fikk hvertfall :) Fikk se klipp fra 1 årsdagen på slutten. De fikk heldigvis sin etterlengtede til slutt :)

Skrevet

Ja, enkelte får det virkelig ikke lett her i livet.

 

Heldigvis gikk det bra med lille Jørgen. Herlig liten gutt!

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Så bra ar de endelig fikk sitt etterlengtede barn. Livet er urettferdig når man tenker på hvor mange som blir gravide uten å ønske det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...