Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Stakkars, stakkars foreldre! Noen som vet om det går bra med lille gutten? Tror ikke jeg orker å se videre hvis ikke...
Koala *g07* Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Ja gud, stakkars foreldre. Må være helt forferdelig. Gikk bra med gutten de fikk hvertfall Fikk se klipp fra 1 årsdagen på slutten. De fikk heldigvis sin etterlengtede til slutt
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Ja, enkelte får det virkelig ikke lett her i livet. Heldigvis gikk det bra med lille Jørgen. Herlig liten gutt!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Så bra ar de endelig fikk sitt etterlengtede barn. Livet er urettferdig når man tenker på hvor mange som blir gravide uten å ønske det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå