Gå til innhold

Er gutten min for stor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

120 cm og 23 kg. Ser ikke ut som han har fett på kroppen, men er bredbygd. 5.5 år gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næhhh, slanke jenta mi(slik hun alltid har vært) var 119 cm og 23 kg da hun akkurat var fylt 5 år...... Hun er tenåring i dag, og er fortsatt slank, men ikke mager :)

 

Min virkelig magre gutt var 114 cm og 20 kg da han var akkurat 5 år..... Og han er virkelig mager når du ser han den dag i dag, og har vært slik siden fødselen. Men han er en flott og frisk skolegutt i dag, som er med på alt og ivrig :)

Skrevet

Sønnen min på samme alder er nesten 10 cm høyere enn din og veier 27 kg. Lang og bredbygd som din, og raver over de fleste andre i barnehagen. Som jeg pleier å si til ham, så lenge beina er såpass lange at de rekker ned til bakken er man akkurat passe høy :)

Skrevet

Min som nettopp har fylt 4 er 21 kilo og ca 110 cm..... Stor han, men noen er bare sånn:-) Er ikke tjukk han heller, bare veldig kompakt, liksom.... Skal sies at han faktisk veide 20 allerede som toåring... Spiser sunt og variert, og er aktiv og med på alt, så blir nok bare en stor mann engang:-)

Skrevet

Så lenge barna ser sunne og friske ut, har et godt kosthold og bra aktivitetsnivå må jo vekt være det minst viktige å henge seg opp i. Barn vokser i rykk og napp, og noen vil være høye og noen små. Men perfekte er de i våre øyne uansett :)

Skrevet

Min på litt over 3,5 år er 111cm lang og bortimot 21 kg. Han er ikke tykk i det hele tatt, men har en kraftig bygning og har alltid vært tung. Kommer nok fra min side av familien, for mine brødere er kraftige sterke menn:-) Her ser vi iallfall ikke på vekta, en tenker jo at en ser det rimelig kjapt selv om ungene begynner å bli tykke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...