JASO Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Hei, Flytter til Houston om en måned og søker likesinnede. Er det noe normenn der ute som bor i Houston? Vi har to gutter på 5 år og 5 md, og det hadde vært fint å kommet i kontakt med andre som også har små barn.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Mener min tante kanskje bor der, eller i Sugarland. Det er vel litt forskjell, noe ala Norge og sverige^^
PeppaPig Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Jeg bor i Dallas, som er vel en 5-6 timer inna Houston - så er jo ikke i umiddelbar nærhet... Dere flytter hit til knallvær og vi har allerede hatt noen dager med 25-30 grader Det er kanskje enda litt varmere i Houston siden det er litt mer sør. Den norske sjømannskirken holder til i Houston så jeg anbefaler absolutt en tur innom der. Der har de jo litt forskjellige aktiviteter. Man behøver absolutt ikke være kristen for å gå dit, det er mer ett samlingssted for nordmenn i utlandet. Ellers så kan jeg anbefale www.meetup.com som kan hjelpe deg å finne grupper som du kan bli med i (andre mødre med unger i samme alder, samme hobbyer som deg e.l.)
JASO Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2012 Jeg bor i Dallas, som er vel en 5-6 timer inna Houston - så er jo ikke i umiddelbar nærhet... Dere flytter hit til knallvær og vi har allerede hatt noen dager med 25-30 grader Det er kanskje enda litt varmere i Houston siden det er litt mer sør. Den norske sjømannskirken holder til i Houston så jeg anbefaler absolutt en tur innom der. Der har de jo litt forskjellige aktiviteter. Man behøver absolutt ikke være kristen for å gå dit, det er mer ett samlingssted for nordmenn i utlandet. Ellers så kan jeg anbefale www.meetup.com som kan hjelpe deg å finne grupper som du kan bli med i (andre mødre med unger i samme alder, samme hobbyer som deg e.l.) Takk for mange gode forslag
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Jeg har en venninne som faktisk flytter dit om ca 2 mnd. Mannen har fått jobb der, og de skal bo der i 2 år. Hun har to døtre på 6 og 2,5 år. Skulle gjerne formidlet kontakt, men kan liksom ikke skrive navnet hennes her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå