Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Hun som bor i Hokksund, og sder familien kjører rundt i en stor buss. Er dette ikke slik at Hokksund er et harry sted eller? For all del..sikkert koselige mennesker, men virket litt vel harry og skittent i den bussen..... Jeg liker ikke å ligge i telt en gang:P
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Er jo bare hu som bor i hokksund da...buss blir jo det samme som en campingvogn egentlig,bare litt større plass:)noe de trenger for de er jo en stor familie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå