Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 huff føler meg så patetisk. Sitter her hjemme og kjeder meg noe sinnsykt og har så lyst til å ta kontakt med en gutt jeg har møtt noen ganger nå. Han bor veldig nærme meg og og jeg ser han er pålogga facebook hele tiden. Føler meg som en 17 åring igjen...vil jo ikke virke helt desperat heller. Men når jeg ikke har noe annet å gjøre på kvelden er det vanskelig å la være å tenke på noe annet... kan noen hjelpe meg få tankene vekk..hehehe
Musemorbr / Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Du kan sikkert fint ta kontakt uten å virke desperat. Var jeg deg ville jeg gjort det. Vær litt tøff og så slipper du kanskje sitte der med den rastløse følelsen.
Synne 2007<32012 Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Åh, kjenner følelsen...Snakk med han! Vær selvsikker, det liker jo disse herremennene! :-D
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 jeg har så lyst til å ta kontakt og..men min selvtillitt er på en all time low...etter å bli tråkket ned av exen min i hele forholdet... er så redd for avslag.. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå