Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff føler meg så patetisk. Sitter her hjemme og kjeder meg noe sinnsykt og har så lyst til å ta kontakt med en gutt jeg har møtt noen ganger nå. Han bor veldig nærme meg og og jeg ser han er pålogga facebook hele tiden. Føler meg som en 17 åring igjen...vil jo ikke virke helt desperat heller.

 

Men når jeg ikke har noe annet å gjøre på kvelden er det vanskelig å la være å tenke på noe annet...

 

kan noen hjelpe meg få tankene vekk..hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sikkert fint ta kontakt uten å virke desperat. Var jeg deg ville jeg gjort det. Vær litt tøff og så slipper du kanskje sitte der med den rastløse følelsen. ;)

Skrevet

Åh, kjenner følelsen...Snakk med han! Vær selvsikker, det liker jo disse herremennene! :-D

Skrevet

jeg har så lyst til å ta kontakt og..men min selvtillitt er på en all time low...etter å bli tråkket ned av exen min i hele forholdet...

 

er så redd for avslag..

 

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...