Fjelljenten Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Hvor er det best + rimeligst å gå? Hva ligger prisene på egentlig? Sjekker de absolutt alt i tillegg til kjønn + eller alt man måtte be om? Når er det best å gjøre det? Jeg er 26 + 2 og setter veldig pris på alle råd og anbefalinger :-)
benelen Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 hei, Ultralydklinikken har tilbud nå. halv pris om du bestiller før utgangen av mars. Da betaler du 600kr. Hun jobbet tidligere ved Majorstueklinikken i Bergen, kjempe flink og hyggelig dame. De kan sjekke det meste regner jeg med. Gå inn på siden deres og se. der står det om anbefalinger i forhold til når det er best å ta 3d. tror det er rundt uke 28. Lykke til
Fjelljenten Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2012 ÅÅÅ, det er jo perfekt! og veldig billig og da...? skal sjekke med en gang, tusen takk for tipset!
Fjelljenten Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2012 Da har jeg bestilt til tirsdag, yeyyyy :-D Tuuuuusen takk, det var et supert tips! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå