Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 vi er en gjeng med venner som skal ta danskebåten til København. min kjære og jeg skulle få 4 billetter, men fikk 16 og det holder jo for hele gjengen. jeg syns at vi kan ta litt betalt for de billettene, de fleste er ikke nære venner av oss, men min kjære vi gi dem gratis.. er jeg for gjærrig eller er han for snill??
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Er ikke det sånne gratisbiletter som blir delt ut både her og der? Jeg ville ikke tatt betalt for reklame eller gratisbiletter.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 det er billetter fra stena;) er ikke sånne som blir gitt ut gratis hele tiden.. vi har abbonert på en avis for å få disse billettene men fått noen ekstra, så det er jo egentlig vi som sitter å betaler dette. jeg leser ikke avisa egang.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Hadde syntes det var frekt å ta betalt for noe dere får gratis! Tror ikke sånt lønner seg i lengden!!!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 Ta penger for å gi noe videre som dere har fått gratis? Gjerrig!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 nei, det hadde ikke jeg tatt betalt for heller. det er jo slik som alle får hele tiden har jeg inntrykk av..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 At du i det hele tatt tenker på å ta betalt for de er litt sjokkerende for meg... Hadde aldri tatt betalt for billetter jeg hadde fått gratis i en reklamekampanje altså! Slike billetter blir brukt i div reklamekampanjer hele tiden, og å ta betalt for dem er direkte smålig.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #9 Skrevet 21. mars 2012 Sier som de andre her er det du som virker gjerrig. Jeg ville aldri tatt betalt for de.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #10 Skrevet 21. mars 2012 Du er gjerrig. Typen din er den med normal tankegang her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå