Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Uff, babyen min er 5 måneder i dag, men har enda ikke vist interesse for å snu seg over på magen.. Alle de andre babyene på barselgruppa gjør dette.. Bør jeg kontakte helsesøster/være bekymret for dette?
Leelo Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Uff, babyen min er 5 måneder i dag, men har enda ikke vist interesse for å snu seg over på magen.. Alle de andre babyene på barselgruppa gjør dette.. Bør jeg kontakte helsesøster/være bekymret for dette? Neida, ingenting å bekymre seg for. På min barselgruppe er det 2 av 4 som gjør det:) Ikke tenk på det, de er forskjellige:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Min baby rullet ikke fra rygg til mage før 5,5-6 mndr. Prøv å ikke stress med det:) Mye er normalt, og de som har babyer som er tidlig ute forteller om det, mens vi andre gjerne ikke sier så mye. Bare la babyen ligge på gulvet og "leke", både på mage og rygg, så skjer det nok snart noe:) Du kan jo f.eks øve ved å friste med en leke eller vise babyen hvordan han/hun skal rulle ved å dra litt i armen/dytte i rumpen osv.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Tusen takk for svar, føler min henger så etter de andre. H'n griper ikke etter leker heller, slik de andre gjør. Ligger masse på både rygg og mage og "øver" men har null interesse for å snu seg:( Får vel vente litt til da...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Min på 6,5 mnd gjorde det for første gang for 4 dager siden. Ikke stress med det.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 Du skal se at din unge skal være tidlig ute på andre ting! Barn er jo så forskjellig! Og du må være klar over at disse forskjella blir veldig synlige når dei er under 3 år. Seinere ser man ikke sånne ting med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå