Gå til innhold

hvilke str bruker/te deres 4-5-6 mnd gamle babyer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til syden hele sommer og vil passe vpå og kjøpr riktig str og stoler ikke helt på hva jeg skal ta med for feks 69 er 4-6 mnd men han vokser jo så kanskje han må ha 74 rund 5-6 mnd.

Hvor gammel og hva brukte du??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg husker det, brukte gutten min 68 ved 4 mndr, og 74 ved 5 mndr. Nå er han 7,5 mndr og bruker 74/80. Gutten min har hele veien vært lang og tykk, så han har nok brukt noe større klær enn gjennomsnittet.

Hvor stor er babyen din nå? Hvis du følger kurven til babyen din på lengden, så vil du kanskje få en pekepinn på hvor lang babyen er til sommeren? Husk at tykke babyer trenger større klær selv om de ikke er så lange:)

Skrevet

Mine har brukt 62-68. Veldig forskjellig fra barn til barn!

Skrevet

Jenta mi bruker 62-68 og er 6 1/2 mnd

Skrevet

er ikke så lett å tippe på forhånd tror jeg, men jenta mi brukte litt 62 og mest 68 da hun var 4-6 mnd gammel. Hun var ganske gjennomsnittlig i størrelse som baby.

Skrevet

Mi er 6 mnd og bruker 74. :)

Skrevet

Mener min brukte mest 62 ved 4 måneders alder og mest 68 ved 6 mnd. Han er 7,5 mnd og bruker 68 og 74 nå. Og 80 i Tom & Trine som er veldig smått i størrelsen. :P

Skrevet

Jenta mi er 7,5 mnd og har brukt 68 leenge nå, nå er hun i en mellomfase der 68 begynner å bli smått men 74 er litt stort.

Skrevet

6 mnd jente. Akkurat bytta til 68 nå.

Skrevet

68-74, nå er han 7,5mnd og bruker 80-86 :) Han er en ganske stor/lang gutt da :)

Skrevet

jenta her er 6 mnd og bruker str 74 (begynner å bli litt knapt på lengden) :)

Gjest peacock
Skrevet

Vi byttede til 68 ved ca 5 mnd, og det bruker han fortsatt nå ved 6,5 mnd. Tror det kommer til å passe en stund til - ikke lange gutten da.

Skrevet

Gutten min er 6 mnd og bruker str 80, men han er veldig lang og stor. Eldste jenta brukte str 62 da ho var 6 mnd,men ho var ganske så lita.

Gjest Alimka
Skrevet

Ved 4 måneder hadde hun begynt på 74, ved 6 måneder var hun godt i gang med 80.

Varierte litt med hva slags type plagg det var, f.eks. bodyer kunne hun ha i større str. enn bukser.

Stor forskjell på barn. Som noen sier, se på vekstkurven, eller se på hva han bruker nå og gå opp i alle fall en størrelse.

Skrevet

MIn gutt er 5 mndr nå og han bruker 68.

Skrevet

Min datter brukte 62 fra 2-6mnd, 68 fra 6-9mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...