Gå til innhold

Noen andre som følges ekstra tett opp av ulike årsaker?


Sweetpea

Anbefalte innlegg

Har alt vært på 2 UL og skal hver uke fra uke 15-25 (er nå i uke 14), forhåpentligvis går alt bra frem til uke 25, og i såfall resten av svangeskapet også.

For vår del er det en reltaivt betydelig sjanse for hjertefeil (AV-Blokk) som er utslagsgivende, storesøster ble født med AV-blokk i 2001, har pacemaker og er like frisk som alle andre 11-åringer i dag :)

 

Litt nysgjerrig på om det er flere enn meg som blir fulgt tett opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jada vi er fler :-) Jeg står på en del medisiner, blant annet fragmin(blodfortynnende sprøyter) siden jeg fikk blodpropp i forrige svangerskap, medisiner mot kroniske smerter og blodtrykksmedisin. Så det er meg det er noe "galt" med her ;-) hadde preeklampsi i første svangerskap, så jeg er ganske ofte hos legen, blodprøver osv. og fra uke 26 skal jeg ha ofte ultralyd om ikke preeklampsi-symptomene kommer snikende før, da begynner jo ul kjøret før det. Medisinene mot kroniske smerter skal seponeres i løpet av sommeren, så blir fulgt opp ifht det også. Gleder meg til shorts og støttestrømper i varmen ;-) men det er tross alt bedre enn blodpropp, det er ikke så stilig det heller ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fulgt nøye opp pga tidligere senaborter og SA. Har satt inn cerclage på fredag pga åpning helt øverst i livmorhalsen. For de som vil kan dere lese bloggen min om det å miste ett barn i uke 21 og nervøsiteten med nytt svangerskap.

 

www.angelmommy.blogg.no

 

Lykke til videre i svangerskapet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er flere :) Er i uke 15 nå og har vært på 4 ultralyder hittil.. Blir trolig 6 stk til :) Store vekstavvik i forrig svangerskap. Muligens vekstavvik denne gangen også.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stående tilbud om det, men prøver å ha ting så "normalt" som mulig denne gangen.