Gå til innhold

vært på 3D<3


chd1989

Anbefalte innlegg

vært på ultralyd idag og sett en rar liten skapning inni der;) alt sto bra til ! ble satt fram, ny termin 10.sept... og det så ut som det var en gutt!:) vi er kjempestooolt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy! Vi var forrige uke, fikk se både 2D og 3D, men for tidlig å se kjønn sa legen..........skal på ny UL neste uke og hver uke etter det, så regner med at vi får vite kjønn om ikke lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får dere sikkert vite det ja! herlig følelse å få se den lille altså:) og så fiiint å se samboeren sitte der å være enda mer ivirig enn meg! Hehe. jeg har hatt jentefølelse helt til nå, og kjente at jeg ikke ble heeelt overbevist om gutt i dag heller til tross for at hun dama trodde det mest sannsynlig så ut som gutt . Så kommer nok ikke til å begynne shoppinga for fullt enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det med 3D så tiligt?

har aldri prøvd men håper eg får somla meg til det i dette svangerskapet. ser dere tydelig at det er en baby så tiligt ?

har sett noen bilder på nettet. knall tøft kor tydelige bildene kan bli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj så ikke dette før nå :) jeg vil nok ha en 3d ultralyd til før den kommer ut for å si det sånn, når den har blitt stor og fin. man så at det var en baby nå, men når de tok på sånn veeeldig super tydelige bilder, så så man mest en alien;) hehe! den er så tynn og liten enda. men ganske fasinerende som du sier hvor tydelig bildene blir, for man så jo alt! :) så mye mer enn på 2d ultralyd bildene, av de skjønte jeg nesten ikke noe når ho skifta tilbake for ble så vant til 3d :-p vi syns det var verdt det! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...