Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 vurderer å kjøpe svane babymadrass som man kan håndvaske og vaske trekket i vaskemaskin på 40 grader. Men vil det bli helt rent bare med håndvask om babyen tisser igjennom? Får man også svane babyovermadrass? ikke sett det noen sted og vil ikke kjøpe et dårligere merke for da er liksom poenget borte føler jeg..
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Kjøp tisselaken. Jeg kjøpte også overmadrass på Jysk
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 tisselaken har jeg hørt kan bli klamt så det er uaktuelt...
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har madrass, tisselaken og overmadrass oppå der. Da slipper jeg å tenke på madrassen
Krisa71 Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 vurderer å kjøpe svane babymadrass som man kan håndvaske og vaske trekket i vaskemaskin på 40 grader. Men vil det bli helt rent bare med håndvask om babyen tisser igjennom? Får man også svane babyovermadrass? ikke sett det noen sted og vil ikke kjøpe et dårligere merke for da er liksom poenget borte føler jeg.. Aner ikke om man får kjøpt overmadrass til svane baby. Jeg har en ullmadrass fra ullkorga og har vasket den for hånd en gang. Nå bruker jeg laken med plast på undersiden etter den gang så slipper å tenke på det. Det kan jo være et alternativ?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 tisselaken har jeg hørt kan bli klamt så det er uaktuelt... Jeg kjøpte pustende tisselaken på Sparkjøp. Ble ikke klamt. Hadde den forøvrig oppå Svane babymadrass. Men kan ikke Svane madrassen vaskes på 60 gr. Mener den jeg har kan det, den er litt over 3 år gammel.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 Hva med å bruke et lammeskinn som "overmadrass" ?? Skal mye til før baby klarer å tisse gjennom det...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 tisselaken har jeg hørt kan bli klamt så det er uaktuelt... Jeg kjøpte pustende tisselaken på Sparkjøp. Ble ikke klamt. Hadde den forøvrig oppå Svane babymadrass. Men kan ikke Svane madrassen vaskes på 60 gr. Mener den jeg har kan det, den er litt over 3 år gammel. har lest flere gjør det men her står det 40 grader.. http://www.living.no..._3.aspx?id=3101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå