Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skulle så veldig ha kjøpt en slik dress i str 98 til sønnen vår men tidspunktet er ikke akkurat aktuelt. Noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i denne dressen nå? Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg skulle så veldig ha kjøpt en slik dress i str 98 til sønnen vår men tidspunktet er ikke akkurat aktuelt. Noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i denne dressen nå? Takk!

Kanskje på familiebutikken.no?

Skrevet

Tusen takk for svar! Det var dessverre utsolgt for størrelsen..

Skrevet

Kjøp en troll vårdress nå på familiebutikken.no. Så kan du kjøpe seinere en ulldress i tillegg.

Blir den lilla for lille for en gutt? Jeg vet ikke hvordan den lille ser ut egentlig.... den har jo dem i 98 fortsatt.

Vi har i byen på en av sportsbutikkene troll og på en av barnebutikkene. Er verdt å ta ei runde rundt. Kan vaere på salg nå også ;)

Skrevet

Kjøp en troll vårdress nå på familiebutikken.no. Så kan du kjøpe seinere en ulldress i tillegg.

Blir den lilla for lille for en gutt? Jeg vet ikke hvordan den lille ser ut egentlig.... den har jo dem i 98 fortsatt.

Vi har i byen på en av sportsbutikkene troll og på en av barnebutikkene. Er verdt å ta ei runde rundt. Kan vaere på salg nå også ;)

Takk igjen for tips! Etter litt tid på pc'n fant jeg frem til denne, http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=48_397_399&products_id=2807&zenid=c55733cca790b337466b38ba4fa5a5dc, så nå er dress bestilt :)

Skrevet

Takk igjen for tips! Etter litt tid på pc'n fant jeg frem til denne, http://www.toffelite...66b38ba4fa5a5dc, så nå er dress bestilt :)

Da viste det seg at de ikke hadde oppdatert varebeholdningen sin og var utsolgt allikevel... Jakten fortsetter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...