csu Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Hei! Jeg skulle så veldig ha kjøpt en slik dress i str 98 til sønnen vår men tidspunktet er ikke akkurat aktuelt. Noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i denne dressen nå? Takk!
Collette Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Hei! Jeg skulle så veldig ha kjøpt en slik dress i str 98 til sønnen vår men tidspunktet er ikke akkurat aktuelt. Noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i denne dressen nå? Takk! Kanskje på familiebutikken.no?
csu Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2012 Tusen takk for svar! Det var dessverre utsolgt for størrelsen..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Kjøp en troll vårdress nå på familiebutikken.no. Så kan du kjøpe seinere en ulldress i tillegg. Blir den lilla for lille for en gutt? Jeg vet ikke hvordan den lille ser ut egentlig.... den har jo dem i 98 fortsatt. Vi har i byen på en av sportsbutikkene troll og på en av barnebutikkene. Er verdt å ta ei runde rundt. Kan vaere på salg nå også
csu Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2012 Kjøp en troll vårdress nå på familiebutikken.no. Så kan du kjøpe seinere en ulldress i tillegg. Blir den lilla for lille for en gutt? Jeg vet ikke hvordan den lille ser ut egentlig.... den har jo dem i 98 fortsatt. Vi har i byen på en av sportsbutikkene troll og på en av barnebutikkene. Er verdt å ta ei runde rundt. Kan vaere på salg nå også Takk igjen for tips! Etter litt tid på pc'n fant jeg frem til denne, http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=48_397_399&products_id=2807&zenid=c55733cca790b337466b38ba4fa5a5dc, så nå er dress bestilt
csu Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2012 Kjøp en troll vårdress nå på familiebutikken.no. Så kan du kjøpe seinere en ulldress i tillegg. Blir den lilla for lille for en gutt? Jeg vet ikke hvordan den lille ser ut egentlig.... den har jo dem i 98 fortsatt. Vi har i byen på en av sportsbutikkene troll og på en av barnebutikkene. Er verdt å ta ei runde rundt. Kan vaere på salg nå også Takk igjen for tips! Etter litt tid på pc'n fant jeg frem til denne, http://www.toffelite...66b38ba4fa5a5dc, så nå er dress bestilt Da viste det seg at de ikke hadde oppdatert varebeholdningen sin og var utsolgt allikevel... Jakten fortsetter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå