sillyfilly og Olivia Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 For det første er det ekkelt at det kommer blod ut fra skjeden og for det andre så sliter jeg med å finne noe brukandes. Jeg har alltid vært tampong menneske og alltid brukt normal eller puls i de 2 første dagene. Men etter fødselen blør jeg mye mindre enn før og bruker mini. Men det blir likevel så tørt inni skjeden at jeg kjenner tampongen hvert skritt jeg går. Kjempe ekkelt. Å bruke bind/truse innlegg er uaktuelt. Hater blod i kjønnshår og på lårene. Også lukter det jo!! Æææsjameg. Dagens utblåsning.
sillyfilly og Olivia Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #2 Skrevet 21. mars 2012 Og det innlegget skulle egentlig være anonymt. Pyttsan.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Dersom du kjenner tampongen hele tiden sitter den ikke skikkelig inni. Prøv å la det gå en liten stund til neste tampong settes inn så går det nok bedre, det er mere "smøring" da .
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Hva med de "mensbegrene" - mooncup? Litt det samme som tampong, men kanskje litt mer kronglete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå