Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen ide om hva jeg skal lage til middag idag, er litt middagslei.

Eller har mange forslag, men de blir nedstemt av barna og samboeren hehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det blir Pasta Carbonara. Har noe bacon jeg skulle brukt opp, og var det eneste jeg kom på å bruke de i.

Skrevet

Det hørtes veldig godt ut :D

Skrevet

Sprøstekt laks og smørdampede grønnsaker. :D

Skrevet

Masse godt på godfisk.no :)

I går spiste vi laks bakt i folie med gulrot, sjalottløk,hvitløk, dill, sitron, pepper og olivenolje. Men potetsalat til.

I dag blir det noe så enkelt som pannekaker :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

I dag blir det grillet kyllinglår, ris og stekte grønnsaker. Enkelt, godt og sunt :)

Skrevet

Bønesservelat med potetstappe og grønnsaker :)

Skrevet

Grove fiskekaker med salat i pitabrød...

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Her blir det spaghetti bolognese

Skrevet (endret)

Vi skulle egentlig ha kjøttkaker, poteter, brun saus og grønnsaker. Men begge barna er borte, så jeg er jammen usikker om vi gidder å lage en sånn middag da.

Endret av Mandalas
Skrevet

Lager små kjøttboller av kyllingkjøttdeig, litt finhakket løk, ett egg, fersk basilikum og har oppi litt strøbrød, lager de store som t-skjeer, steker dem i godt med smør. Vanlig brun saus og skivede poteter i frityrolje med en del salt og pepper som tilbehør. Nyyyydelig!

Skrevet

Bønesservelat med potetstappe og grønnsaker smile.png

Hva er det? Aldri hørt om bønesservelat..

Skrevet

Idag ble det hot dog rett og slett, veldig greit i og med at sambo plutselig måtte jobbe overtid :)

Skrevet

Bønesservelat med potetstappe og grønnsaker smile.png

Hva er det? Aldri hørt om bønesservelat..

Bønes er en pølsemaker i Bergen. Og Bønesservelat er servelat som er laget der :-)

Skrevet

Tror det blir Pasta Carbonara. Har noe bacon jeg skulle brukt opp, og var det eneste jeg kom på å bruke de i.

Ble pasta carbonara her også idag :)

Skrevet

I dag ble det pasta (penne) med kremet saus av fløte, sitronsaft, parmesan og frisk basilikum (+litt smør). Med grillet kyllingfilet ved siden av, marinert i litt sitronsaft, olivenolje, sennep, honning, salt og pepper.

En veldig frisk og god rett, som er veldig enkel å lage.. :)

Skrevet

Hamburger; dvs elgkarbonader og grove hamburgerbrød med grønnsaker ;)

Skrevet

I dag var det bare meg og toåringen hjemme, så da ble det først tomatsuppe med makaroni og egg, og pannekaker med blåbær til "dessert". :)

Skrevet

Vi hadde salat med scampi og kamskjell. (hadde rester i fryseren som jeg ønsket å bruke opp) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...