Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Har bakt, og sitter igjen med seks eggeplommer jeg ikke vet hva jeg skal bruke til. Noen forslag? Og hvor lenge holder de se i kjøleskapet?
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Hadde også lagt noe med dem. Pannekaker, vafler, omelett ja noe godt De holder seg vel noen dager om det er i tett beholder.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Hadde også lagt noe med dem. Pannekaker, vafler, omelett ja noe godt De holder seg vel noen dager om det er i tett beholder. Har du lagt egg? Forstod at du mente laget. Kunne bare ikke dy meg. Beklager!
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Hadde også lagt noe med dem. Pannekaker, vafler, omelett ja noe godt De holder seg vel noen dager om det er i tett beholder. Har du lagt egg? Forstod at du mente laget. Kunne bare ikke dy meg. Beklager! Haha ja jeg legger egg rett som det er Kanskje det skal være lagd? Eller laget? Hadde jeg skrevet på dialekt hadde det blitt "hadde og lakt nåke m de" så var nok bare litt kjapp
Gjest Ziva Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 Pannekaker Vafler Smørkrem Vaniljekrem Omelett Eggerøre
abella Skrevet 21. mars 2012 #9 Skrevet 21. mars 2012 Jeg ville laget vaniljesaus. Den kan du fryse hvis du ikke vil bruke den umiddelbart.
sillyfilly og Olivia Skrevet 21. mars 2012 #10 Skrevet 21. mars 2012 Pasta Carbonara. Lag melkesaus, ha oppi en eggeplomme og litt parmesan. Kjempe godt
Labetutt Skrevet 21. mars 2012 #11 Skrevet 21. mars 2012 sjokoladefondant. Søk på flytende sjokoladekake i kopp på www.detsoteliv.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå