Gå til innhold

Ukonsentrerte på jobb?


Førstegangsmini

Anbefalte innlegg

Noen andre som er ukonsentrerte på jobb? Jeg har bare lyst til å skrike ut at jeg er gravid. Formen begynner å bli litt sånn der, men bare jeg spiser noe og kan gå til vanlig tid skal det gå greit, men så fort jeg må jobbe overtid (jobber på kontor) så vet jeg ikke om jeg klarer, blir kvalm og trett og alt på en gang. Dessuten prøver jeg å prioritere og trene/evt gå en tur hver dag. Det er ikke alltid like enkelt med overtidsarbeid. Sukk.

 

Har dere fortalt det på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer denne. :-))) Har selv lyst å bare rooope ut til alle!!!

Men jeg er ikke mer enn snart 6 uker på vei, så jeg ønsker ikke si noe på en stund.

Problemet er bare at jeg jobber som sykepleier, på en SVÆRT hektisk avdeling, med meget høyt stressnivå daglig, så det er nok ikke lenge jeg orker gå i høygir, kun fordi ingen vet. ønsker jo ikke at ting skal gå galt, og da får man heller ta risken i å fortelle, tenker jeg. Så om 3-4 uker slippes bomben, om ikke før. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er faktisk helt omvendt! tenker nesten ikke på det i løpet av arbeidsdagen, selv om jeg jobber meg babyer og har gravide kollegaer. blir med jevne mellomrom kommentert og ymtet frampå at jeg blir nestemann, men sånn har det vært i noen år, så det fjaser jeg bare bort på samme måte som før. jeg tror ikke jeg har skjønt det helt selv enda, og da går det helt greit å ikke si det til noen..! har heller ikke noen særlige symptomer, så det går jo bra enn så lenge:) 7+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...