Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Men en kompis av han! Huff, er så kjip situasjon. Siden de er kompiser er det ikke til å unngå at jeg treffer han innimellom. Og det går ikke over heller, har følt det slik i mange år. Sukk....
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Du er ikke alene, men ofte er det bedre å ikke gjøre noe med det. Har vært avstandsforelsket i naboen i 6 år, men ville aldri gått fra kjærsten min. Kan ikke noe for følelsene mine, men prøver å ungå han. Han vet overhode ingen ting, så jeg skjuler det godt. Out of site, out of mind.....men det er ikke lett
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har det også sånn. Bare det er heldigvis ikke naboen eller en kompis av mannen det gjelder. Jeg er så utrolig glad i og tiltrukket av en tidligere flamme.En 11 år gammel flamme! Og han føler det samme for meg. Men her sitter jeg med to barn og holder på å bygge opp livet mitt. Jeg kan ikke bare gå fra dette, skape skilsmissebarn og få skikkelig dårlig økonomi for en flamme som ikke er på samme stadie i livet i det hele tatt... I perioder går det bra, i andre perioder gjør det forferdelig vondt.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Min drømmemann er Ian Somerhalder, trenger vel ikke si at DET neppe kommer til å skje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå