Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Føler meg helt alene, har ingen andre enn kjæresten å prate med. Dagene går bare til jobb åsså barna, Ingen som tar kontakt andre veien heller. men problemet er jo at jeg er 24år og har ikke peiling på hvordan man skal få nye venner.. Jeg er veldig sjenert av meg, liker ikke sladder eller baksnakking av andre. noe man må like her i byen, alle snakker om alle her. så når bestevennen min hadde meg som snakketema til sina andre venner når jeg ikke var der, trakk jeg meg tilbake... Da var det mange som kuttet meg ut selfølgelig. har 1 vennine som er kjempegod men føler vi sklir fra verandre litt etter litt... jeg har ikke energi til noenting etter ungene er lagt og vi bor langt fra befolkingen så det tar 20min med bil for et cafebesøk klokken ni på kvelden:/ Jeg lurer på om det er noen der ute som har det problemet? med å finne seg nye venner? man forandrer seg jo litt når årene går-- Er det noen her som har lite venner? ER DET BARE JEG SOM IKKE HAR VENNER HER???? (jeg er en helt vanlig jente, verken pen eller stygg. jeg er bare veldig sjenert.)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Om du verken har tid eller energi til venner hvordan tenker du at du skal kunne gjennomføre det å få venner og det å holde på vennene? Du må gi litt av deg selv også. Venner er ikke en enveiskjørt gate der de andre drar lasser og du bare henger på
Lille- MO Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 hvor i landet bor du da? ingen kollegaer som kunne blitt med på noe en dag? aldersforskjell er ingen hindring. en av mine beste venninner er 45 og jeg er 26 jeg har ikke så stort nettverk selv, men tenker jeg blir kjent med flere når lillegutt begynner i barnehagen og jeg begynner å studere men som hun over her sier, en må gi litt av seg selv for å komme i kontakt med andre
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har det også sånn. Er 21 og aner heller ikke hvordan jeg skal få det til. Hvor bor du?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Jeg er straks 30 og aldri hatt venninner. Verken da jeg var liten, på videregående eller nå i voksen alder. Kjipt som f... men man får ikke gjort så mye med det dessverre. Så jeg har på en måte akseptert det. Har dessverre ingen konstruktive råd å gi, måtte bare skrive at du ikke er alene om sånt.
mamma- Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 Jeg er også 30.Har ingen venner jeg heller og ingen samboer.føler meg veldig alene .Hadde vært koselig å hatt en venn og funnet på ting med både med og uten barn.
Julestrømpa Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 Jeg er 29, har heller egentlig aldri hatt venner, har ei slektning som står meg nært, men vi sees svært sjeldent da hun bor på andre siden av landet. Som eneste jente på jobben (ingen under 40), så får jeg ikke venner den veien heller, annet enn kollegialt samvær. Og de andre mammaene i barnehagen hilser knapt nok på meg, og føler egentlig vi blir fryst ut av det lille samfunnet her. Flyttet til landet da vi trodde det ville være flott og fint, men her er alle i slekt med hverandre og vi utenforstående er skumle folk. Så ensom, ja.... Det er jeg også....
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 Om du verken har tid eller energi til venner hvordan tenker du at du skal kunne gjennomføre det å få venner og det å holde på vennene? Du må gi litt av deg selv også. Venner er ikke en enveiskjørt gate der de andre drar lasser og du bare henger på Helt enig med deg, men nå er jeg ekstremt dårlig til formulere meg.. Jeg Hadde venner, men når Jeg så å si kuttet ut kontakten med 1 vennine så fikk hun beholde vennene rundt for å si det sån. Det med energi var vell ment mer som at hvordan andre klarer å ha full jobb, 2, 3 unger hjemme og itilleg ha nokk energi til å farte rundt etter ungene er i seng på kvelden. De kveldene jeg har ``tatt vare på`` venneforhold, har jeg vært på cafe i halvsøvne.. Jeg har ikke energi til dette, så ja det lurer jeg også på ! er akkurat derfor jeg skrev her, for jeg er blank! Er vell mer sån at Jeg har fått barn, Har fulle dager. mens venninene mine var barnløse å hadde all tid i verden. Så Vis jeg ikke ble med ut å drakk i helgene eller fant på noe vær dag så var dette ille! så jeg trakk meg bort fra dem.. (jeg er som sagt dårlig til å få tanker ned på papiret rett) men er bare en sjenert jente som lurte på om noen adre har ``byttet vennekretsen``. Er fult klar over hvordan et venneforhold fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå