Gå til innhold

Lar dere ungen sove ute når de er forkjølt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har snuppa vært forkjølt i 3 dager. Er feberfri idag. Det er noen pluss grader ute og det er sol ute. Godt og varmt i vogna.

Får henne ikke til å sove inne på dagen enn så mye vi prøver. Hun er veldig forkjølet og har hoste.

Så ligger deres små ute? HUn er forresten snart 11 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det går bra. Dersom h*n blir tettere eller hoster mer, får du heller unngå det de neste dagene. Jeg spurte min helsesøster om det samme, og hun sa at det gikk greit så lenge det ikke var kaldt og vått. Er så vanskelig å vite.

Skrevet

Tror min har vært konstant forkjøla eller mere tett i nesa og sånn.

Men når han var på sitt verste holdt jeg han inne, men det var da det var minus ute. Nå sover han hele tiden ute. Ligger ute på balkongen som er innglassert.

Tror ikke det er så "farlig" akkurat nå.

Men føl deg frem:0)

Skrevet

Jeg har også lurt på dette, men fikk høre at så lenge de ikke fryser er det ingenting i veien for å sove ute selv om de er forkjøla. Lillemor sov ute i vinter både med vanlig forkjølelse og RS-virus og hun ble ikke verre av det. Spurte legen om dette også, og han anbefalte det faktisk!

Skrevet

Jeg har også latt guttungen sove ute så lenge han ikke har hatt feber. Var litt snørrete i nesa i natt og sov urolig hele natta, men nå sover han som en stein i vogna ute. Han sover så dårlig inne at dagen blir ødelagt pga sutrete unge om han ikke får sove ute. Han sover i vogn på verandaen under tak og inni en krok, så det er tørrt og blåser ikke. Er kjempe glad det har vært en mild vinter så han har sovet ute nesten hver dag!

Skrevet

Det er bare bra å sove ute når en er forkjølet, frisk luft åpner luftveiene så det blir enklere å puste. Sett gjerne vogna i litt svak oppoverbakke i tillegg for å heve hodeenden (gjør det enda bedre for luftveiene)

Skrevet

Jeg har veldig tro på at frisk luft er bra! Så her soves det ute nesten uansett:D ( ikke vært mye syk da. Bare forkjølet...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...