Gå til innhold

Trenger tips til ansiktskrem! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har behov for en ny krem. Ikke veldig anti-rynk, men jeg ser jo selv at det er en del smilerynker :) Fikk også tips om å begynne å bruke det etter fylte 25. Er mye ute også. Om sommeren bruker jeg solkrem, men ansiktskrem om kvelden.Hvilken bruker du? Hvordan hudtype har du? Og ca pris på kremen du bruker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Anbefaler deg å bruke anti-aging ikke anti-wrinkle, med anti-wrinkle får huden så mye kolagen at den slutter å produsere selv, ikke bra i en alder av 25 kan drøye en 15 års tid..

Jeg bruker anti-aging fra Lancom youth code tror jeg serien heter, serum, dagkrem, nattkrem og øyekrem. Merker god forskjell og det hadde jeg ikke trodd..

Skrevet

Bruker biotherm aqua source. Masse fuktighet. Har typisk blandingshud, som periodevis kan være litt tørr.

Skrevet

Bruker dermalogica sine produkter. Bruker rens, peeling, fuktighetskrem. Pris ca 400 for rens men det er en ganske stor flaske, 400 for peeling og denne har ma lenge.. Peeler ikke hver dag! Og ca 500 for fuktighetskremen. Koster litt men utrolig gode produkter. Anbefaler å gå til en flink hudpleier som kan analysere huden din å gi deg de rette produktene! Jeg merket stor forskjell da jeg gjorde det. Brukte før chanel sin krem mot tidlige aldringstegn.. Den var god den men kostet nesten 700 og den eg har nå er både noe rimeligere og mye bedre!

Skrevet

Jeg bruker produktene fra REN. Det er dyre produkter, men fungerer veldig bra for min hud:)

Skrevet

Jeg har prøvd masse forskjellig men har enda opp med A-cremen fra apotek. For å si det - jeg også var skeptisk i begynnelsen men ble positivt overraska.

https://www.boots.no...8851&ref=search

Bruker den både morgen og kveld. Uten noe anna. Og jeg er ikke sååå ung :P Er 37 snart.

Det som er viktig er jo hva du putter inn i deg. Man smør huden innenfra. Gidder ikke å skrive så mye om det men dette er bevist jo riktigere man spiser jo mindre kremer har man behov for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...