Gå til innhold

Til alle dere som jobber i butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill å pris varene!

Jeg er så utrolig lei av å måtte spørre om prisene på halve butikker. Noen verre enn andre, men generelt så mangler nesten hver eneste butikk noen priser.

Sier i fra enkelte steder, men svarene er alltid at prisen har falt av eller at de ikke har tid. Ja ja.....

Har selv jobbet i bransjen tidligere, så vet det er mulig.

Bare et lite oppgitt sukk sånn på kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden jeg opplever at varene ikke er priset men mer at de er utgått på dato :P Her jeg bor er man nødt til å sjekke dato på varene da det OFTE er utgåtte varer, eller at man går snart ut (hvis man kanskje har tenkt å bruke maten om ett par dager).

Skrevet

Da må det være et vestlandsfenomen, for her er det så dårlig med prisingen. Eneste som er bra priset er det som kommer priste fra lageret til butikken, som klær.

Ja og IKEA, de er flinke :)

HI

Skrevet

Jobber i matbutikk, og er het enig med hi! Er spesielt en butikk her som er helt håpløse. Gidder ikke handle der mer.

I min butikk gjør jeg så godt jeg kan å sjekke at alle varene har pris, og ikke minst rett pris! Og jeg rensker hyllene for utgåtte varer daglig.

Skrevet

Har også opplevd i flere butikker her at pris mangler eller varer har gått ut på dato. I den ene butikken er det også slik at jeg sier fra med en gang i kassa/til betjeningen at den og den varen er gått ut. Når jeg er i butikken et par dager senere, så har de enda ikke tatt vekk de utgåtte varene. De håper vel på at folk ikke ser dato og kjøper det likevel?

Skrevet

Det er ille i Bergensområdet ja.

Skulle kjøpe godis til påskeeggene idag og dro på nille. Der var det ikke mye med pris der, og den ene tingen med pris gikk inn til mer.

Det er da ikke så vanskelig; legger ut en ny vare; pang så smokker man opp pris samtidig.

Argh, er jeg den eneste som aldri kjøper ting jeg ikke vet prsiden på???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...