Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Har kjøpt nye viking goretex "joggesko", tror dere han kan begynne å bruke dem nå? eller er det fortsatt dockboots/cherrox som gjelder?
It's all about me Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 De går i dockboots i barnehagen, joggesko ellers. Er for vått her på vestlandet til at noe annet holder enda. Er det de Viking skoene som Obs har hvert år så er de supre, men ikke helt vanttette.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Her går det fortsatt i Cherrox og Gore Tex vintersko. Bor på Nordvestlandet og senest i går var det 15 cm snø. I dag var den borte, men fortsatt vått og sølete.
Ophelia & Jr. Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Vi veksler vi på goretex-joggesko og dockboots. Bor i Oslo og har fått medling fra barnehagen om at vinterskoene kan tas med hjem (noe både jeg og poden er fornøyd med)
Mandalas Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Her ved Oslo bruker vi kun overgangssko nå, ikke vanntette. Som joggesko, bare litt tykkere og høyere rundt foten. Hun har cherrox stående i bhg, men det er lenge siden de ble brukt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har også kjøpt viking gore tex som går litt opp på ankelen til lillebror (ikke de som var på tilbud på obs nå, sto ingenting i reklamen om at de var gore tex og vanntette heller). Han har de, vintersko og dock boot i bhg. Jeg har bedt om at han går i viking skoene så sant det er mulig pga han har fått tilpasset såler som er i dem. Når det har vært for vått/kaldt for dem bruker han vinterskoene. Nå er det vel snart tid for støvler/dock boot til de våteste dagene. Tror vinterskoene blir i det varmeste laget nå når tempen ofte er 5-7 grader.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 Datteren min på 5 år bruker goretex joggesko
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 Er fortsatt snø og slaps her så bruker vintersko eller cherrox. Eller de er byttet ut med støvler. Skal kjøpe joggesko muligens neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå