tottelott Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Hei. Jeg skal kjøpe meg kjøkkenmaskin og står mellom kitchn aid og Kenwood major. Tipper jeg kommer til å bruke den til boller og kanskje lage kjøttkaker med tid og stunder. Hvilken burde jeg velge og hvorfor?
It's all about me Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Kitchn Aid er penest, men jeg har selv Kenwood Major og angrer ikke på det. Men den vet du hva du får og at du har en maskin for resten av livet. I tilegg er det masse ekstrautstyr til den som er supert, men det er det kanskje til kitchn aid også.....
Rosepus™ Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Har aldri angret på Kenwood'n. Stygg som et uvær å se på men takler alle oppgaver. Dette er sterke maskiner som er laget for å vare. Men noe prydgjenstand på kjøkkenbenken er den ikke, må ha skapplass til den:P Og man kan jo kjøpe seg ihjel på alle slags ekstrautstyr:) Kitch'nAid'en er fin å se på, men dyr i forhold til hva jeg hadde kunne brukt den til. Uavhengig av pengene hadde jeg valgt Majoren igjen.
Fru Monalisa Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Ser jo at du har to alternativer, men jeg kan allikevel anbefale deg å ta en titt på Electrolux assistent. Min er i lys rosa og har stor bolle. Kan bake 5 brød i slengen. Like pen som kitchnaiden og like god som kenwooden vil jeg si. :-)
tottelott Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2012 Tusen takk for svar. Fru Monalisa den skal jeg se på! Hvis jeg går for Kenwood, burde jeg ha 1000 eller 1200 watt?
Skoobidoo Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har KA. Til mitt bruk er den iallefall upåklagelig :-) Men den koster jo litt selvsagt, fin er den da!
Regina Phalange Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har også KitchenAid og er veldig fornøyd! Mest fordi den står på benken, og jeg er derfor flinkere til å bruke den! Hadde ikke giddet å dratt en Kenwood ut og inn av kjøkkenskapet til stadighet. Men det er meg da, jeg er ikke så huslig av meg :-) Eneste minus om du er en brødbaker av rang, er at den kun tar 1 kg deig av gangen.
pip pip Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har ønsket meg en Kitchen Aid i lang tid. Den er så utrolig fin Men nå i det siste, lurer jeg på om jeg kanskje skal se nærmere på Kenwood. Det jeg trenger en maskin til er elting av deig, knusing av nøtter og kjeks. Gjør KA det? Dette må jeg finne ut av før jeg setter en kjøkkenmaskin på ønskelisten.
Ladybugg Skrevet 21. mars 2012 #9 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har begge.. Men, Kenwooden er kjøpt nå etter bake behovet er blitt større. da har større bolle, men syntes Kitchen Aiden fungerte godt, helt til vi ble en større familie
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. mars 2012 #10 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har KA, og den har ikke plass til den bolledeigen jeg pleier å bake, så jeg ville valgt Kenwood siden jeg nå fremdeles blir stående å kna deig for hånd. Kenwood har også flere muligheter enn KA! Men KA er veldig fin å bake kaker med! Men det beste hadde jo vært "ja takk begge deler!"
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #11 Skrevet 21. mars 2012 Tusen takk for svar. Fru Monalisa den skal jeg se på! Hvis jeg går for Kenwood, burde jeg ha 1000 eller 1200 watt? Kommer jo litt an på hva du skal bruke den til. Jeg har 1200 W og er kjempefornøyd!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #12 Skrevet 21. mars 2012 Ta den største Kenwood'en, du kommer garantert ikke til å angre. Takler det meste og har mange muligheter. Visste du at du kan kjøpe iskremmaskin som tilleggsutstyr til kenwood Jeg baker alt fra småkaker til store grove brød med min kenwood, kunne ikke tenke meg å bytte ut den altså.
Bondejenta Skrevet 21. mars 2012 #13 Skrevet 21. mars 2012 Kjøp kenwood major 1200watt og du har ei maskine få'eva!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå