Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Ja, hvor mye penger koster det å kjøre til Frankrike sånn ca fra Oslo? Vet det er vanskelig å svare på...men er det noen som har kjørt den veien? Tenkte å kjøre hele veien, ingen ferger..og 1 overnatting i Danmark ett sted. Hvor mye bør vi regne med alt i alt?
dincene Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 http://maps.google.no/maps?hl=no&tab=wl Sette inn startadresse, gate, sted og ankomstplassen i franrike, så får du ei rute og der nede under ruta står også hvor mye drivstoff skal koste, sånn sirka, hvis jeg husker rett nå
Rosepus™ Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Ja, hvor mye penger koster det å kjøre til Frankrike sånn ca fra Oslo? Vet det er vanskelig å svare på...men er det noen som har kjørt den veien? Tenkte å kjøre hele veien, ingen ferger..og 1 overnatting i Danmark ett sted. Hvor mye bør vi regne med alt i alt? vi kjørte fra trondheim da, 1 overnatting i Drammen, 2 i Lubeck, 3 i Longyuon i nord-Frankrike. Vi kjørte da øresundbroa og tok Rødby-Puttgarden ferja over til Tyskland. Vi endte opp i Portugal da, så litt lenger enn dere skal. Hvor i Frankrike har dere tenkt dere? Dette var i 2009 og vi fyllte diesel en gang pr dag, ca 5-600kr. Overnatting på veimotell kom seg på ca 600 kr for dobbeltrom. Uten frokost. Frokost var sinnsykt dyrt, mulig vi var uheldige med motellene, men det ble mye billigere å kjøre mat andre steder. Overnattingen fant vi på gps'n i bilen.
Rosepus™ Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Ser det ble manga "da" i innlegget mitt...prøv å overse dem...ser ut som det er mindre med meg....:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå