Gå til innhold

Timepris når tenåringer vasker ned huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bygget hus, og min søster og et par venninner er russ og ville gjerne ha jobben med å vaske til innflytting. Det er en stor jobb, men tross alt enkelt. Hva bør jentene få i timen? Det blir jo skattefritt dette, da det går under minimumsgrensen.. Har virkelig ingen ide...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 100,- kr pr time burde være greit for den tiden de faktisk jobber effektivt.

Skrevet

Hadde heller satt en fastpris for hele vasken.

Da er det dem sitt tap om de somler. Og er det noe de må gjøre om igjen så slipper dere å betale dobbelt for den delen.

Hvor mye kommer da an på str på huset. Men kanskje en 1000-lapp hver ca.

Skrevet

Hmmm... God ide! Huset er 220m2, masse fliser som jeg tror er kjipe å vaske og masse vinduer som må pusses innvendig og utvendig... Er 1000 litt lite da, eller passe? Har ingen formening om hvor lang tid dette tar, da jeg ikke vet hvor ille dette byggestøvet er å vaske..

Skrevet

Tusen til hver blir jo tre tusen, synes det høres veldig greit ut jeg. Avtal hva som må gjøres, sjekk at jobben er ordentlig gjort før de får betalt, og still med alt av nødvendig utstyr og kanskje litt snacks til dem når de setter i gang...:-)

Skrevet

Takk! Snacks var lurt! Kan jo bestille pizza til dem f.eks! Takk for gode innspill! :)

Skrevet

Jeg og en venninne gjorde det i tenårene. Det var et dødsbo som var tømt og skulle selges. Vi fikk 1500kr hver, og skulle bruke så mye tid vi selv trengte. Tok en hel dag. Og vi var veldig fornøyde med prisen. Sett inn en radio til dem, noe å drikke og en pizza om du er ekstra snill. Det er mer enn nok det. Vi måtte gå 2km til en butikk for å få tak i drikkekopper, og for å kjøpe toalettpapir selv, for papir og kopper hadde ingen tenkt på. Vi kjøpte faktisk vaskehansker selv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...