Gå til innhold

luksusproblem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. for et halvt år siden gikk jeg fra pappaen til vesla, noen uker etter det begynte jeg å treffe en annen. Han og jeg har kjempe god kjemi, og det kribler i hele kroppen bare jeg tenker på han. Jeg er rett og slett skikkelig forelska, har aldri følt det sånn( klisje?ja).

men så har det seg sånn at pappaen til vesla ville vi skulle prøve igjen. Vi er ikke ordentlig sammen for det ønsker jeg ikke. Han kom her i forrige uke og slang fra seg en haug av regninger som han forventa at jeg skulle betale! før jeg dro hjalp han aldri til, var bare ute og råna rundt og gadd ikke skaffe seg jobb. Han har fremdeles ikke jobb, og setter av vesla hos meg uansett om det er "hans" helg eller hans dager.

Jeg har lagd et skikkelig kaos, som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med. Jeg veit at jeg ikke har følelser for pappaen, men jeg er redd for hvordan han reagerer. han har et fryktelig temperamang og jeg er redd han. ville jo prøve å holde familien samla for vesla, men kjenner at det er så feil.

noen som har råd eller et kraftig spark?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke at du har noen luksusproblemer what so ever. Foreslår at du lever for deg selv lengst mulig, tar vare på deg selv og ungen og bruker lite eller ingen tid på mannfolk. Det bruker å ha noe for seg nemlig.

Skrevet

Mens jeg leste satt jeg og ventet på luksusproblemet som aldri kom...

Hvis du skal bli sammen med eksen din igjen, så må han jo vise at det har skjedd en endring, at det kommer til å bli annerledes. Virker jo ikke akkurat som om det er noen bedring å spore, så var jeg deg ville jeg holdt meg unna. å holde familien samlet kun for barnas skyld ender aldri godt.

Kos deg med forelskelsen din, men ikke begynn å leke mor, far og barn riktig ennå. Det går fint an å ha kjæreste uten å involvere barn før det har gått en god stund.

Skrevet

Ja skikkelig luksusproblem.

Valget mellom en som du har vanvittig kjemi med og gir den gode kriblende forelskede følelsen, eller en egoistisk, kravstor, slapp tulling du ikke har følelser for?

For å ikke snakke om skikkelig temperament som skaper redsel hos mor og kombinasjonen barn....

Den var vrien gitt.

Skrevet

Kjenner problemet ditt. Selv om jeg ikke kaller det luksusproblem ;)

Jeg ble sammen med bf igjen, var ingen andre i bildet. Han var ikke så "ille" som din bf, men vi klarte ikke å kommunisere som par. Det var det som gjorde det slutt i første omgang. Vi hadde ulike ønsker om livet, hvor mange barn, mengde på kos i hverdagen, finne på noe utenfor hjemmet sammen, osv. Så ville han tilbake, hadde forandret seg veldig. Det merket jeg også.

Det jeg ikke så var at vi var blitt gode til å kommunisere rundt alt om barnet. Da vi ble et par igjen, var ingeting endret mellom oss som kjærester. Ja, vi er begge foreldre, og vil det beste for barnet. Og det får holde. Jeg kan ikke være sammen med en mann som ikke vil møte meg på halvveien ellers. Selv om man drømmer om kjernefamilien, tenker jeg heller at jeg vil finne en mann som kan gjøre meg også lykkelig.

Så gå for han du har kjemi med og som får deg til å smile! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...