Gå til innhold

Dere med bare èn bil, hvordan

Anbefalte innlegg

Skrevet

løste dere hverdagen når babyen kom ?

Jeg kan kjøre mannen min på jobben (bare 10 min å kjøre) for å få bilen resten av dagen, men da må jo babyen være med. Og innbiller meg det ikke er en rask affære om hun ikke allerede er våken og påkledd og "klar".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen hadde bilen. Jeg gikk eller brukte bussen.

Skrevet

Hvis det tar 10min å kjøre, så bør det jo være mulig for han å sykle sommerhalvåret?

Første gang jeg gikk hjemme i permisjon brukte stort sett mannen bilen på jobb og jeg gikk dit jeg skulle. De gangene jeg trengte bilen tok han toget.

Andre gang jeg var hjemme i permisjon jobbet mannen et annet sted så det enkleste var å ta toget uansett, så da hadde jeg mulighet for å bruke bilen når jeg ville, men stort sett sto den ubrukt i garasjen mens jeg gikk dit jeg skulle.

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Jeg tar med babyen og kjører og henter han på jobb. Tar 20 min om det er trafikk frem og tilbake =)

Skrevet

Tenk på oss som ikke har en eneste bil! Alt går hvis man vil! Billig og miljøvennlig er det og ;-)

Skrevet

Babyen kan kjøre bil i pysjen :-)

Skrevet

Jeg har ikke lappen, så det ble apostlenes hester eller bussen :-)

Skrevet

Nå har vi to biler, men jeg levere alltid de andre barna i barnehagen om morgenen. Babyen blir med. Tar i alle fall ikke mer enn 10 min. å bytte bleie, ta på klær og putte i bilstolen (har pose på den så trenger ikke yttertøy).

Så jeg hadde nok kjørt mannen på jobb for å kunne ha bilen, bortsett fra om det har vært en søvnløs natt, babyen endelig sover og jeg burde gjøre det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...