Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Leste på det andre innlegget om hva som blir det neste poppis navnet, at man kunne lese utifra barnets navn, hvem/hvordan foreldrene er. Dersom man har kalt ungene sine for feks leander og emilie, så har man tydeligvis dårlig økonomi og er lavklasse.. Så hvem er vi da, som har kalt gutten vår Alexander? Gøy å se om noe av det dere evnt sier, stemmer
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Du er.... la meg se.... mamma'n til Alexander?!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Jo, det skal jeg fortelle deg. Dere er i 20-årene begge to. Du er lærer og mannen din driver eget firma.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Alexander er et fint navn, men det sier ikke noe om hvem du er synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Åpenbart glad i Å være i sentrum og alle skal skrive hva de synes om deg, bare for at du skal slÅ deg pÅ lÅret og si til gubben din: " Å herregud! De tror jeg er slik og slik.. SÅ morsomt!" Det var det jeg hadde pÅ hjertet.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Tipper du er under 30 og jobber i helsevesenet. Mannen din er enten håndtverker eller jobber i butikk.
It's all about me Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Det at du stiller det spørsmålet sier mer om deg enn navnet på ungen din gjør. Du er elsker oppmerksomhet og kaster deg lett på andres ideer.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Å nei, ikke disse trÅdene igjen! De er sÅ ufattelig dølle, ogsÅ blir det alltid 1000 av de.... Hvorfor mÅtte du starte, HI? WHY!??!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå