Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Jeg hadde endelig kommet over bruddet mellom meg og barnefaren til 1 åringen...så kom han tilbake og jeg var så naiv og tilga han. Han gjorde meg gravid igjenn..i sta så kom han å sa han skal flytte ut med søskenbarnet sitt. han orket ikke å være sammen med meg mer.. da lurer jeg på hvorfor han har hatt samleie med meg annen hver dag i det siste... men jeg burde skjønt det..han ba meg om å holde kjeft når jeg sa "jeg elsker deg" forran vennene hans.. men når han ikke var med vennene sine så sa han det tilbake... jeg har så vondt.. vet jeg ikke burde gråte over han.. men etter 3 år så er det vondt i hjertet alikevell... spessielt når jeg sitter her alene med 1 åringen å magetrollet
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Det jeg lurer på er hvorfor dere ikke har brukt prevensjon når det har vært slik ?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Det har ikke noe med saken og gjøre akkurat.. men jeg gikk på prevansjon.
OssTre<3 Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Høres virkelig ikke ut som en "mann" å grine over, når han klarer og be deg holde kjeft når du sier du elsker han, og forran vennene itillegg.. Tenker du skal være glad det gikk som det gikk, ingen som er tjent med sånne mannfolk i lengden.. Finn deg en som fortjener deg og behandler deg godt.. Det virker nok surt nå, men det går over, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå