Gå til innhold

Dere som har spist lavkarbo og er "ferdig-slanket"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan spiste dere når dere var ferdig å gå ned i vekt?

Fortsatte med lavkarbo?

Spiste litt mer karbohydrater enn mens du slanket deg men allikevel ikke så veldig mye?

Spiste som før du begynte på lavkarbo?

Eller hvordan gjorde dere det egentlig?

Jeg er straks "ferdig-slanket" og lurer på om jeg skal spise lavkarbo i ukedagene men tillate meg å spise litt mer karbohydrater i helgene? Noen som har prøvd denne løsningen og har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser på samme måte. Har alltid hatt en dag hver andre uke med høykarbo (om å gjøre å få i seg mest mulig kalorier også den dagen) for å trigge forbrenningen.

Skrevet

Spiser på samme måte. Har alltid hatt en dag hver andre uke med høykarbo (om å gjøre å få i seg mest mulig kalorier også den dagen) for å trigge forbrenningen.

Har du merkbare endringer på vekta etter de dagene etter du har spist høykarbo?

Andre som vil dele erfaringer?

Skrevet

Det er jo det som er den største ulempen med å slanke seg på lavkarbo, du kan ikke begynne å spise karbohydrater som før igjen uten å fyke opp i en rasende fart.

Kroppen din vil kaste seg over karbohydratene og fråtse i dem, samle på dem og lagre dem.

Alle jeg kjenner som har gått ned på lavkarbo (og det har blitt noen etterhvert) har gått opp igjen alle kiloene igjen når kuren er over. Kameraten til mannen gikk ned nesten 20 kilo med lavkarbo, han gikk opp igjen 16 av dem når han begynte spise normalt igjen. Han spiste da ikke snop, men poteter, grovt brød, pasta, frukt osv som han hadde kuttet i tiden han gikk på diett.

Lavkarbo er ingen kur, det er en livsstil.

å ha en høykarbodag innimellom fungerer for noen, men ganske mange reagerer kraftig. Reaksjonen er omtrent som fyllesyke, du blir uvel og dårlig når kroppen får karbosjokk etter lang tid uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...