Gå til innhold

Noen tips for å dempe rastløse ben under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter sånn med det hver kveld!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begynt her også , men ikke så ille heldigvis.

Slet virkelig med det i forrige svangerskap og leste ett sted at magnesium tilskudd skulle hjelpe. Begynte å ta dette og gradvis forsvant mitt problem :)

Skrevet

Magnesium.

Hadde aldri fikset tre svangerskap uten.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg noe som heter Nycoplus Aktiv, med magnesium, kalsium og krom. Jeg har ikke hatt en leggkrampe siden jeg startet med dem.

Skrevet

Å fytti, det brakte mareritt-minner tilbake!!:-) Jeg slet sÅ innmari med det de siste mÅnedene. Jeg holdt pÅ Å bli gal!!!!!!! Trodde aldri jeg skulle bli kvitt det!! Fikk ikke sove heller.

Det høres nok veldig rart ut for noen, men jeg fikk tips om Å knyte ull-trÅden rundt anklene. Det funket faktisk til tider:-) Det skader jo absolutt ikke Å prøve. Ellers tok jeg magnesium-tabletter.... Lykke, lykke til!

Skrevet

"stesvigermora" fortellte nettopp at ho måtte stå i sneen for å roe rastløse føtter :D det skal visst nok hjelpe å ha dem i kaldt bad f eks :)

Skrevet

Magnesium, ligge med bena høyt, massasje, ulltråd rundt anklen.

Grøss, bringer tilbake minner...

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt magnesium? Apotek?

Skrevet

Alltid hatt det, vanligvis tar jeg paracet, men som gravid vil man helst slippe det...........kjerringråd fra mormor er surmelk med sukker, om det funker? tja.........innbiller meg kanskje det, men kan være mind over matter effekt :)

Skrevet

Eneste som hjalp meg litt var å dusje bena i kaldt vann flere ganger om natten, ha krem på og sove i et "kaldt" glatt dynetrekk (polyester fra jysk). Vet ikke hva jeg skulle gjort uten playboy dynetrekket til datteren min, huff.....lå i det i 3 mnd!!!!! Fy flate, var helt grusomt å ha rastløse ben!!!

Håper noe hjelper :)

Skrevet

Uff, sier som flere her; dette bringer tilbake grusomme gravid-symptomer minner! grøss og gru! helt forferdelig med de beina som aldri vil ligge i ro!!

her hjalp ingenting! ikke magnisium ellernoe. det eneste som kanskje hjalp bittelitt var å gå en liten tur rundt nabolaget hver kveld før leggetid, litt massasje, og en paracet når det var værst..

uff, lykke til hi, vet åssen du har det! :(

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt magnesium? Apotek?

Helsekosten

Skrevet

Huff huff - jeg har dette mer eller mindre hele tiden jeg! Altså ikke alltid som i 24 timer i døgnet, men rett som det er, selv når jeg ikke er gravid.. :/

Det som hjelper meg er fotmassasje, magnesium og kalsium tilskudd, å røre på meg og eventuelt noe kaldt (snø, dusj osv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...