Gå til innhold

Da har jeg også vært på ul


Guba *mamma07+09+12?*

Anbefalte innlegg

Var på ul i går, like fantastisk hver gang. Alt så normalt ut så nå kan jeg slappe litt av og fortelle nyheten til venner og kjente:) Vært hos legen på første sv.skapskontroll i dag, er 11+3. Er i grunnen veldig lykkelig og takknemlig om dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig du er :) Må være en fantastisk følelse å få se den lille der inne.

Vi skal på ul neste onsdag, da er jeg 12+2. Så det gleder vi oss masse til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Så deilig Gubamamma! Kos deg med senkede skuldre :) Vi er forresten nøyaktig like langt på vei!

 

Ny UL 12+3 neste tirsdag her.. siste innspurt for oss nå hennipenni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny UL 12+3 neste tirsdag her.. siste innspurt for oss nå hennipenni!

 

Ja, deilig og endelig være 12 uker, og gleeder meg (og gruer meg litt) til ultralyd på onsdag :) Krysser fingre for at alt er bra med den lille! Lykke til imorgen shanti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Ny UL 12+3 neste tirsdag her.. siste innspurt for oss nå hennipenni!

 

Ja, deilig og endelig være 12 uker, og gleeder meg (og gruer meg litt) til ultralyd på onsdag :) Krysser fingre for at alt er bra med den lille! Lykke til imorgen shanti :)

 

Takk!! Masse lykke til på onsdag.. :) Vi må oppdatere med hvordan det gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ble litt småforvirra på ultralyden min jeg. Fikk beskjed at jeg var 3 uker mindre enn hva jeg selv tror jeg er. Som jeg ikke får til å stemme. Kan godt hende at jeg er 1, maks. 2 uker mindre på vei. Men absolutt ikke 3 uker, det går ikke :P Vet godt når vi hadde samleie.

Det er vel fort gjort å regne litt feil i begynnelsen på ul? Han mente at jeg var kun 9+2 på ultralyden, mens jeg selv trodde jeg var 12+3.

Babyen var iallefall frisk og rask og vinket til oss, og vi fikk se hjertet slå :)

 

Så vet ikke helt hvilken termin jeg skal følge jeg nå :S

Litt kjipt å være "uvitende" på hvor langt jeg er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt småforvirra på ultralyden min jeg. Fikk beskjed at jeg var 3 uker mindre enn hva jeg selv tror jeg er. Som jeg ikke får til å stemme. Kan godt hende at jeg er 1, maks. 2 uker mindre på vei. Men absolutt ikke 3 uker, det går ikke :P Vet godt når vi hadde samleie.

Det er vel fort gjort å regne litt feil i begynnelsen på ul? Han mente at jeg var kun 9+2 på ultralyden, mens jeg selv trodde jeg var 12+3.

Babyen var iallefall frisk og rask og vinket til oss, og vi fikk se hjertet slå :)

 

Så vet ikke helt hvilken termin jeg skal følge jeg nå :S

Litt kjipt å være "uvitende" på hvor langt jeg er på vei.

 

Jeg fikk samme beskjeden på en tidlig ultralyd. Vet også at det ikke gikk, da vi for øyeblikket bodde fra hverandre, og visste godt når jeg hadde blitt gravid. Ved neste ultralyd stemte det bedre igjen. Forholder meg til menstermin foreløpig, er jo termin ved ordinær ul vi må forholde oss til senere. Er 14 uker nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt småforvirra på ultralyden min jeg. Fikk beskjed at jeg var 3 uker mindre enn hva jeg selv tror jeg er. Som jeg ikke får til å stemme. Kan godt hende at jeg er 1, maks. 2 uker mindre på vei. Men absolutt ikke 3 uker, det går ikke :P Vet godt når vi hadde samleie.

Det er vel fort gjort å regne litt feil i begynnelsen på ul? Han mente at jeg var kun 9+2 på ultralyden, mens jeg selv trodde jeg var 12+3.

Babyen var iallefall frisk og rask og vinket til oss, og vi fikk se hjertet slå :)

 

Så vet ikke helt hvilken termin jeg skal følge jeg nå :S

Litt kjipt å være "uvitende" på hvor langt jeg er på vei.

 

Jeg fikk samme beskjeden på en tidlig ultralyd. Vet også at det ikke gikk, da vi for øyeblikket bodde fra hverandre, og visste godt når jeg hadde blitt gravid. Ved neste ultralyd stemte det bedre igjen. Forholder meg til menstermin foreløpig, er jo termin ved ordinær ul vi må forholde oss til senere. Er 14 uker nå. :)

 

Litt greit å vite at det ikke bare er med meg det har skjedd da :) Da skal jeg også bare fortsette å forholde meg til mensterminen min. Så får jeg heller legge meg etter termin på ordinær ul, når den tid kommer.

Takk for svar forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...