Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 plutselig blir litt slappere under samleie..at den er stiv altså men ikke sånn rett frem pinne stiv:P Aldri opplevd dette før, men sjedde med meg og samboer under akten i går..og han tenner på meg, satser jeg på..hehe... Er dette vanlig? Først var den stiv..så litt slappere..vet ikke om den ble helt stiv igjen..var jo stiv nok til å ha sex men dere skjønner hva jeg mener, ikke så helt pinne stiv... Ble litt bekymret om det hadde med meg å gjøre, men har da aldri hatt problemer med at han ikke tenner på meg, tvert om...hm...:/
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Hvorfor er det ikke unormalt? Vet at vi har vært slitne og stresset i det siste, kan det ha en årsak?? HI
Eeniemeenie Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Haha, unnskyld..skulle skrive at det var normalt!! Stress er sikkert en årsak.. trodde alle menn ble sånn under samleie? Hmm..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Har googlet litt nå, ser at det er ganske vanlig...men vet ikke jeg..har ikke opplevd det før..som jeg vet da...men så har jeg ikke tenkt på det heller...det gikk jo ann å ha sex, men var ikke kjempestiv liksom...:/ HI sto litt her...og samme... http://forum.nybaktm...ad.php?t=510684
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Er veldig normalt, i alle fall hær i huset Min mann sier det er pga han må holde igjenn orgasmen for han venter på meg.. Kanskje derfor?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Han sliter med høyt blodtrykk mannen i huset her da...kan det være årsak? haha..jeg tenker og tenker:P HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Det kan da være både fysiske og psykiske årsaker til dette, uten at det er noe galt noe sted. Ville for all del ikke nevnt noe om det til mannen, det er jo nok til å gi ham prestasjonsangst for fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 Har sagt i fra jeg...sa det under akten...kanskje ikke det lureste..men jeg er rett frem...slik er jeg bare:P Måtte jo spørre om det var noe galt! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå