fru mamma Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2012 så bra!!! Eller, ikke bra at vi har pcos, men kjekt å vite at flere har d! Noen av dere som har utforsket på pcoschallenge sine sider? Blir så imponert over at Norge ligger så langt bak!! Vil ha hjelp, men d er ikke så enkelt i Norge...Begynner å bli lei! Skal ikke klage for mye, har en nydli gutt og nr. 2 på vei (prøverør) Men d er liksom litt mer enn bare d å bli gravid.... Før var d nesten kun d som sto i hode mitt, men nå som jeg har barn, så begynner jeg å irritere meg over alt med kroppen som irriterte meg når jeg var yngre. Sist jeg var med en lege på sykehuset og jeg sa at d måtte da være muli å få hjelp, så sa hun at her i Norge kan vi nok bare hjelpe med IVF. For kropshår og denslags kan vi få Diane... Men d Må da være muli å få mer hjelp når man ser hvor langt for. Usa og Danmark har komt!!! Huff, var vist mye jeg måtte ut med...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 har jeg og...jeg har vært ganske frustrert over manglende hjelp og forståelse av legen.nå får jeg ganske store smerter og.sånn at jeg får vondt med å gå...det er det som har plaget meg ganske mye og selvfølgelig mangel på barn.
fru mamma Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2012 Jeg var "heldig" å fikk vite om tilstanden når jeg var 13 år gammel..og fikk beskjed da at jeg kansje ikke kunne få barn...så jeg og min mann startet på veien mot prøverør allerede når jeg var 18 år! fikk en fantastisk gutt når jeg var 23 år. <3 Men som jeg slet i tennåra med pcos. jeg er slank, men har desverre uønsked hårvekst. jeg var veldig plaget av angst, jeg har ledd og muskelsmerter og hjertebank mm. Jeg kjøpte en bok om pcos som en lege/ professor fra amerika hadde skrevet om pcos. der sto alle plager du kan ha. da fall alt på plass liksom! Kunne ønske vi kunne ha en suportside her i norge også. Lik den i usa : www.pcoschallange.com . Eller et slags senter som jeg har lest at de har i Danmark! en lege sa til meg en gang at pcos er et kosmetisk problem, men d må ingen komme å fortelle meg. jeg føler på kroppen at pcos er der. både fysisk og psykisk! Hadde vært så kult om vi kunne samles å fått legene til å virkeli jobbe med dette problemet!!! Slik at det kunne vært muli å få hjelp, og støtte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå