LanzaroteJenta Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 1. Fikk mensen paa Lördag etter 14 mnd uten. Var jo klar over at den maatte dukke opp igjen fór eller siden, men ble snurt som pokker naar jeg oppdaget det. 2. Poden vaaknet örtogförti ganger i natt, og var lys vaaken og tjooghei klokka 07.00. Jeg = zombie-trött og har taalmodighet paa minussiden. 3. Kjäresten har faatt ny stilling og kommer for h*%3++ aldri hjem fra den j*% drittjobben for aa avlaste meg i 2 minuter. 4. Er saa forbanna sint og sur og trött at jeg tror jeg slenger meg i veggen. Thank you, and good night!
Gjest sug lut Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Tenk positive tanker Si positive ord Gjør positive gjerninger og det positive gror HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAA!
Mor Løvehjerte Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Det blir bedre (hvis satan og gud blir enige)!
LanzaroteJenta Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2012 Det blir bedre (hvis satan og gud blir enige)! Ja, det er ikke saa lenge til, har jeg hört.. (Er bedre naa. Han kom hjem, poden i seng, kaffe i kroppen)
Gjest sug lut Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Hvis det blir like ille igjen bør du høre på denne:
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Hørt at Brandy og sjokkis kan være en killer kombo.... Høretelefoner ei heller å forakte..
LanzaroteJenta Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2012 Aa, flashback! Etter aa ha jobbet i Superkids (barneklubb i "sydenland" ) har jeg hört denne "et par" ganger. Ah, det var tider det... *mimrer*
LanzaroteJenta Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2012 Men du bor på Lanzarote? Jepp, jepp. Her bor jeg. Mellom bakkar og berg (Les. vulkaner) ut med havet.
Patetica fåkksi Skrevet 25. mars 2012 #12 Skrevet 25. mars 2012 Det er ikke så mye annet der. Hilsen spansk.
LanzaroteJenta Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #14 Skrevet 26. mars 2012 Det er ikke så mye annet der. Hilsen spansk. Tja... La meg se... Nei, du har rett. Det er egentlig ikke det Men jeg trives veldig godt med aa slippe snömaaking, isskaraping av bil, mörke-kalde-norske-vinteren osv.. Tullmusa83: Stadig sol, ja. Seriöst, saa er det en av grunnene til at jeg flyttet hit. Jeg blir deppa om vinteren hjemme. Er et helt annet menneske her (selv om det hender at jeg er litt mindre "rolig og avbalansert"
Patetica fåkksi Skrevet 27. mars 2012 #15 Skrevet 27. mars 2012 Det aller kuleste med kanariøyene er guanche-ordene og navnene. Jeg ler så jeg triller av dem.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 27. mars 2012 #16 Skrevet 27. mars 2012 Jeg drømmer flekkvis om australia. Sol og varme å et språk jeg forstår uten å være amerika, men jeg harjobbet der ett år og trives egentlig veldig godt med den norske arbeidsmiljø loven. Så satser egentlig mer på å bo i kalde mørke norge å reise til syden en gang i året fortrinnsvis vinter halvåret. Men når jeg blir pensjonist da jada blir det sol og varme på meg. Synd det er 40 år til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå