Gå til innhold

Rolig og avbalansert - NOT


Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Fikk mensen paa Lördag etter 14 mnd uten.

Var jo klar over at den maatte dukke opp igjen fór eller siden, men ble snurt som pokker naar jeg oppdaget det.

 

2. Poden vaaknet örtogförti ganger i natt, og var lys vaaken og tjooghei klokka 07.00. Jeg = zombie-trött og har taalmodighet paa minussiden.

 

3. Kjäresten har faatt ny stilling og kommer for h*%3++ aldri hjem fra den j*% drittjobben for aa avlaste meg i 2 minuter.

 

4. Er saa forbanna sint og sur og trött at jeg tror jeg slenger meg i veggen.

 

Thank you, and good night!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive gjerninger

og det positive gror

 

 

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAA!

Skrevet

Det blir bedre (hvis satan og gud blir enige)!

Skrevet

Det blir bedre (hvis satan og gud blir enige)!

 

Ja, det er ikke saa lenge til, har jeg hört..

 

(Er bedre naa. Han kom hjem, poden i seng, kaffe i kroppen)

Gjest sug lut
Skrevet

Hvis det blir like ille igjen bør du høre på denne:

 

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Hørt at Brandy og sjokkis kan være en killer kombo.... Høretelefoner ei heller å forakte..

Skrevet

Aa, flashback!

Etter aa ha jobbet i Superkids (barneklubb i "sydenland" ) har jeg hört denne "et par" ganger.

 

Ah, det var tider det... *mimrer*

Skrevet

Men du bor på Lanzarote?

Skrevet

Men du bor på Lanzarote?

 

 

Jepp, jepp.

Her bor jeg. Mellom bakkar og berg (Les. vulkaner) ut med havet.

Skrevet

Det er ikke så mye annet der.

Hilsen spansk.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Har hørt det skal være sol der

Skrevet

Det er ikke så mye annet der.

Hilsen spansk.

 

Tja... La meg se...

Nei, du har rett. Det er egentlig ikke det :P

Men jeg trives veldig godt med aa slippe snömaaking, isskaraping av bil, mörke-kalde-norske-vinteren osv..

 

Tullmusa83: Stadig sol, ja. Seriöst, saa er det en av grunnene til at jeg flyttet hit. Jeg blir deppa om vinteren hjemme. Er et helt annet menneske her (selv om det hender at jeg er litt mindre "rolig og avbalansert" ;)

Skrevet

Det aller kuleste med kanariøyene er guanche-ordene og navnene. Jeg ler så jeg triller av dem.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Jeg drømmer flekkvis om australia. Sol og varme å et språk jeg forstår uten å være amerika, men jeg harjobbet der ett år og trives egentlig veldig godt med den norske arbeidsmiljø loven. Så satser egentlig mer på å bo i kalde mørke norge å reise til syden en gang i året fortrinnsvis vinter halvåret.

Men når jeg blir pensjonist da jada blir det sol og varme på meg. Synd det er 40 år til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...