Gå til innhold

Så deilig når ungene blir eldre og mer selvstendige!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har nettopp førsteklassingen min tatt med seg lillebror til trening. Det hadde ikke gått for et år siden. Jeg er syk og alternativet hadde blitt ingen trening. Utrolig deilig når de kan hjelpe hverandre sån når det er nødvendig! Dere som har mindre barn og er slitne, gled dere. Det blir mye bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri latt en førsteklassing ta med søsken på trening...

Men for all del, kommer nok ann på førsteklassingen da..men litt litt til å ha ansvar synes jeg...

Skrevet

Det er bare noen hundre meter å gå og ingen veier eller andre skumle ting og begge kjenner treneren godt. Når treningen er ferdig er pappaen kommet hjem så førsteklassingen slipper å hente. Det er ikke farlig, men veldig deilig at de selv synes det er naturlig å gjøre sånt selv.

Skrevet

Så bra! :) Nyt at du har en så ansvarlig og snill førsteklassing!

Skrevet

Det er veldig deilig. Har en førsteklassing i hus som hjelper veldig mye til, hun får lov til flere og flere ting ettersom hun selv er klar for det. Hun går i butikken og handler for meg av og til, tror ikke det finnes en mer kry unge når hun kommer hjem igjen. Ser hun kommer hoppende borte i veien med den ene melka å armkroken. (butikken er 5min unna om hun går seint, og veldig fin vei)

I fjor hentet min andreklassing lillesøster i barnehagen en dag vi sleit litt. Spurte begge ungene om det var greit og det var det, og ga beskjed til barnehagen. Det gikk så bra at hun begynte å hente fast en dag i uken. Men nå er skolen og barnehagen nesten rett ved siden av hverandre og begge deler er ikke langt hjemmeneifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...