Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Vi har bestemt oss for å gå for nr 3. Dette skal være timet og tilrettelagt, så vi skal starte i august. Men, jeg tar meg i å tenke på det _hele_ tiden!!! Var jo mindre tussete med de 2 andre (kanskje fordi de ikke var planlagt, men bare havnet sånn plutselig inni magen min?) Jeg kikker på vogner, bilseter, klær, har bestemt navn.... herregud, hvordan skal jeg få meg ned på jorda igjen??
Nirgal Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Skjønner godt at du blir ivrig, er jo en stor avgjøreøse dere har tatt. Hadde nok ikke vært så mye anderledes selv. Kjøp inn en liten ting her og en liten ting der (alt fra en lue til en smokk) så holder du kanksje ivern tilbake. Må jo tenke at det er noen mnd til dere skal begynne å prøve og enda lengre til ungen kommer.. posjoner det ut. Snakk med gode veninner få ut all ekstasen og del gleden =)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Ja, det er jo kjempestort! I hodet har jeg allerede bygget nytt rom til babyen, bygd ut gangen for å få plass til 5 stk der en travel hverdag, pussa opp vaskerommet så det kan brukes som bad nr 2., osv osv osv... Jeg kan jo ikke handle når jeg ikke engang er gravid! Det er jo helt på styr... Men jeg har veeeeldig lyst å hente frem alle babykassene med klær (har en av hver fra før) og sortere skikkelig Tiddelidu.... Lykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå